Development Coordinator på Foundever

Development Coordinator på Foundever

Arbetsbeskrivning

Development Coordinator
Vill du vara en del av Foundever och driva utvecklingen inom telekommunikation för Telenor? Då har du hittat rätt! Vi söker en erfaren och engagerad Development Coordinator som kommer att spela en central roll i att forma framtidens telekommunikationslösningar.
Om Oss:
Foundever är ett innovativt företag som fokuserar på att leverera högkvalitativa lösningar inom telekommunikation. Vårt partnerskap med Telenor är en viktig del av vår verksamhet, och vi strävar alltid efter att vara i framkant när det gäller utvecklingen av telekommunikation.
Din Roll:
Som Development Coordinator inom Telenors Företagskundservice jobbar du med verksamhets- och processutveckling och stöttar organisationen i de strukturella förändringar som är aktuella.
Du ansvarar för att säkerställa framgångsrika implementationer initierade av din avdelning och i samarbete med övriga avdelningar. Samordna och kommunicera med olika team och intressenter.
Utveckla och implementera strategier för att förbättra och optimera kundtjänst för Telenors tjänster.
Analysera data och rapportera om implementationens framsteg och resultat.
Du ligger i framkant med att identifiera utvecklingspotential, både för att möta nuvarande behov och för att ta affären till nästa nivå.



Kvalifikationer:
För att lyckas i rollen som Development Coordinator söker vi någon med följande kvalifikationer:
Som koordinator behöver du ha förmåga att koordinera och strukturera processer och medarbetare. I denna roll är det viktigt att du kan inspirera och motivera andra samt agera förebild.
Analytisk förmåga och ett öga för detaljer.
En proaktiv inställning och förmåga att ta initiativ.
Du kan kommunicera på ett professionellt sätt på både svenska och engelska och både internt och externt och du förväntas kunna sätta ihop ett material och presentera det för en grupp.
Meriterande, erfarenhet inom fast telekommunikation och en djup förståelse för Telenors verksamhet.
Windows och MS Office Paket.


Vi erbjuder:
En spännande och utmanande roll i ett företag som är i framkant inom kundtjänst.
Möjlighet att arbeta i ett dynamiskt och engagerat team.
Kontinuerlig utveckling och möjlighet att växa inom företaget.
Attraktiva förmåner.
Arbeta hybrid inom Sverige.
Gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har vad som krävs för att bli en del av vårt team, ser vi fram emot att höra från dig!


Om tjänsten
Anställningsform, Tillsvidare
Placeringsort, Hybrid inom Sverige.
Tjänstgöringsgrad, Heltid
Startdatum, Enligt Överenskommelse.
Sista ansökningsdag. 24 september, Rekrytering sker löpande
Kontaktpersoner
Sarah El Ters Recruitment Manager
Sarah.elters@connect.foundever.com
Anders Andersson facklig kontaktperson Unionen
anders.andersson@connect.foundever.com
Vi ser fram emot att välkomna dig till Foundever och arbeta tillsammans för att forma framtidens telekommunikationslösningar!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foundever™ ALINGSÅS
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2023
  • Ansök senast: 24 september 2023

Postadress

Götaverksgatan 6A
ALINGSÅS, 44100

Liknande jobb


Digital Säljare | Kampanjansvarig | Landskrona

Digital Säljare | Kampanjansvarig | Landskrona

22 december 2024

20 december 2024

Marknadskoordinator med talang för textproduktion till GPBM Nordic

Marknadskoordinator med talang för textproduktion till GPBM Nordic

20 december 2024

20 december 2024