Development Manager

Development Manager

Arbetsbeskrivning

Cambio är en av nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande för hela kedjan inom vård och omsorg. Målet är att erbjuda de mest innovativa digitala lösningarna för regioner, kommuner och privata vårdgivare. Vi är i dag runt 800 anställda i flera länder. Cambio är certifierade av Great Place To Work och vi har placerat oss på topp 15-listan och fått utmärkelsen ”Sveriges Bästa Arbetsplats” 2020 och 2021!

Din roll och teamet

Som Development Manager hos Integrations R&D så arbetar du med ett team av kvalificerade medarbetare i Stockholm. De är fokuserade på kravanalys och produktägande och arbetar tätt tillsammans med andra team inom Cambio. Du kommer få skapa en miljö där individens och teamets motivation, entusiasm och resultat är fokuset. Du bidrar samtidigt till att Cambio är en rolig, utvecklande och hälsosam arbetsplats. Till teamet ansvarar du för rekrytering och du uppmuntrar dina medarbetare och hela teamet att växa med din coachande ledarstil.

Inom Integrations R&D på Cambio arbetar vi med många spännande initiativ för att möjliggöra för olika intressenter inom vårdkedjan att på ett säkert sätt utbyta information med vårt journalsystem COSMIC. Integrationerna möjliggör t.ex. för patienter att kunna läsa sin journal på nätet eller boka en tid via en webbtidbok. Vi bidrar även till att vårdpersonal på ett sjukhus skall kunna utbyta information med ett ambulanssystem eller hantera elektroniska sjukskrivningsintyg direkt i journalsystemet.

På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och ’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio.

Om Dig

Du har tidigare arbetat som ledare i en agil utvecklingsorganisation. Du ser kontinuerliga förbättringar som en självklarhet, och är van att leda genom förändring. En förståelse för e-hälsoområdet är meriterande, men inte ett absolut krav. Du är en driven person med ett genuint intresse för människorna omkring dig, en trygg ledare som ser som sin främsta uppgift att undanröja hinder för ditt team, och har förmågan att ta besluten som leder dit.

Krav:

- Examen på högskolenivå eller motsvarande.
- God kompetens inom ledarskap och coachning.
- God kännedom om agila arbetsmetoder och organisationer.
- Intresse av förbättringsarbete.
- Utmärk kommunikativ förmåga på svenska och engelska i såväl tal som skrift.


Meriterande:

- Erfarenhet inom vården och/eller vårdprocesser.
- Erfarenheter inom integrationsutveckling.


Placeringsort: Stockholm

För oss på Cambio är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och därför tillämpar vi en hybrid arbetsmodell. Tillsammans med ditt team kommer ni överens om vilka dagar ni ska samlas på kontoret. Övriga dagar kan du arbeta hemifrån om du vill, men du är självklart alltid välkommen till kontoret också.

Omfattning: Heltid.

Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning.

Övrigt: Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Vi uppmuntrar till och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång.

Vi ser fram emot din ansökan!

Läs mer om oss här! (https://www.cambio.se/)

Passar inte just den här tjänsten dig? Läs mer om våra andra tjänster på karriärsidan (https://cambio.teamtailor.com/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cambio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

19 december 2024