Dfind söker 1st line support!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi positiva och pigga supporttekniker som tycker om att ge service och att använda telefonen som sitt främsta redskap. Du brinner för att lära dig nya applikationer och av att ha många bollar i luften. Att alltid leverera ditt bästa till kunden är en självklarhet! Vi tror att du har en utbildning inom IT, gärna med inriktning på Support/nätverk och du brinner för att få jobba med IT-frågor. Du har stor servicekänsla, tycker att det är väldigt roligt att få hjälpa andra och du får en kick av att hela tiden leverera på maximal nivå. Självklart har du god kunskap om Microsoft Office, installationer och konfigurering av diverse applikationer, liksom kringutrustning. Om du dessutom har praktik inom administrering av användarkonton i active directory och/eller ärendehanteringssystem så är det ett stort plus. Erfarenhet av följande är meriterande: - Citrix - Novell - Lotus Notes - Outlook - Exchange server Tjänsten är en telefonsupport där du får en utmaning i att hela tiden behålla ditt lugn och ditt positiva humör uppe, trots stor arbetsbörda. Help Desken är bemannad mellan kl 07-18 och du är schemalagd under dessa tider.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DFIND AB
  • 4 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 24 september 2009
  • Ansök senast: 9 oktober 2009

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024