OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mail Order (distanshandel via Internet och katalog) finns i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Nederländerna, Tyskland och Österrike.Inom H&M Mail Order arbetar idag mer än 2000 personer och vi arbetar i nära samarbete med H&M:s övriga avdelningar.Vi arbetar alla tillsammans med öppna dörrar, korta beslutsvägar och raka rör.Vår affärside är att ge våra kunder "Mode och kvalitet till bästa pris".Vår verksamhet är framgångsrik och vi växer snabbt vilket kräver förstärkning.Dfind söker en vass supportekniker för ett konsultuppdrag hos vår kund H&M i Borås.Du kommer att ingå i ett supportteam med duktiga tekniker som tillsammans ansvarar för supporten för användarna och deras lokala Windowsmiljö.Du kommer att arbeta med hantering och övervakning av H&Ms dagliga drift inom plattformen Windows.Hantera dagligt inkommande supportärende i kundens IT Helpdesk system(Service Center) samt installation av hård och mjukvara. Vi söker dig som är en duktig problemlösare med stort tekniskt driv, och minst något års erfarenhet av supportarbete.Det är viktigt att du är noggrann och kan arbeta självständigt, samt har lätt för att sätta dig in i nya saker.I din roll har du mycket kundkontakter så egenskaper som utåtriktad och servicemedveten är något vi värdesätter stort. Tekniska kvalifikationer *Du skall ha goda tekniska kunskaper av Citrix server, Windows server och PC operativsystem och Office applikationer *Du skall ha goda erfarenheter av Active Directory *Du bör ha arbetat i ärendehanteringssystem *Engelska i tal och skrift är ett krav *Det är en merit om du har erfarenhet av Avaya Callcenter Vi ser fram emot just din ansökan! Ansök via www.dfind.se