OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På DHL arbetar vi med att få våra kunders vardag att fungera. Som ett av de ledande företagen i världen inom logistik, ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, vi har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv. Som medarbetare hos oss är du en viktig nyckelspelare.
Det som är unikt hos oss är våra medarbetare. Och som medarbetare på DHL har du möjlighet att upptäcka och utveckla dina starka sidor. Som en del av världens ledande logistikföretag har du möjlighet att vidga dina vyer och uppnå resultat tillsammans med de bästa i branschen. Allt vi kräver från dig är ditt engagemang, att du tror på dig själv och att du har vad som krävs för att utföra jobbet!
Arbetsuppgifter och ansvar
Du får en utvecklande och spännande roll då du ansvarar för att svara på inkommande samtal både från externa och interna kunder, du tar emot kunder i vår kundmottagning (Gateway), samt att du
jobbar mycket med våra åkerier och terminal personal. Som medarbetare på avdelningen Gateway, jobbar du främst tillsammans med arbetsledningen. Det innebär att ni leder och styr produktionen tillsammans.
Telefonen och datorn är dina främsta arbetsverktyg. Det är viktigt att ha kunden i fokus och att bemöta kunden på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Vi jobbar oftast med korta ledtider och många arbetes uppgifter samtidigt.
Arbetstiderna kan variera mellan 06:00-22:00 på vardagar.