OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi som jobbar på KappAhl är 4000 kollegor på 400 arbetsplatser i tio länder. Vi har olika bakgrund, ålder, kunskaper och klädstil. Gemensamt för oss är vår drivkraft – att ge många människor möjligheten att vara välklädda. Varje dag får vi inspiration av våra kunder. Vårt jobb är att ge dem samma sak tillbaka!
KappAhl grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med runt 380 KappAhl- och Newbie-butiker i Sverige, Norge, Finland, Polen och Storbritannien samt Shop Online. Vår affärsidé är att erbjuda prisvärt mode i egen design till de många människorna. Vi siktar mot att allt vi gör ska göras på ett mer hållbart sätt. Idag består 70% av våra produkter av mer hållbara material och målet är att den siffran ska vara 100% senast år 2025. 2018/2019 var omsättningen 4,9 miljarder SEK. Mer information finns på www.kappahl.se.
Är du modeintresserad och serviceinriktad? Behärskar du finska, norska eller danska samt svenska och engelska? Vill du bidra till vårt mål att erbjuda våra kunder branschens bästa serviceupplevelse?
Ditt ansvar Vi söker nu extrapersonal som är modeintresserade och säljdrivna med hög känsla för service. Om du redan arbetar deltid inom butik är detta en möjlighet att toppa upp din anställning med några extrapass – så länge din anställning i butik alltid har första prioritet.
Vårt yttersta mål är att göra kunden nöjd med snabba och korrekta svar, tillsammans med en komplett köpupplevelse. I ditt ansvar ingår att hitta den bästa lösningen i varje enskild kundkontakt. Exempel på frågor kan vara om sortiment, smakråd, mode, beställningar, reklamationer, leveranser och miljöansvar. Kunderna kontaktar oss via telefon, mail, chatt och sociala medier. Vi har öppet vardagar mellan kl 08.00-18.00.
Du kommer att ingå i ett större team och vara placerad på vårt huvudkontor i Mölndal. Du blir KappAhls röst ut till våra kunder men även kundens röst in till oss och kommer också att ha täta kontakter med övriga avdelningar i vår organisation.
Din kompetens Förutom gymnasieutbildning har du tidigare erfarenhet av kundmöten i olika sammanhang och brinner för att ge kunderna bästa tänkbara service! Har du dessutom erfarenhet av kundmöten i butik, företrädesvis inom modebranschen, är det meriterande. Vi möter våra kunder i många kanaler, ibland samtidigt och i ett högt tempo. Det är en förutsättning att du med ett professionellt bemötande kan hantera stressade situationer och leverera god kvalité i arbetet på ett snabbt och effektivt sätt. Kunden ska alltid få ett professionellt och engagerat bemötande. Du arbetar vid datorn och växlar mellan många system, därför är det viktigt att du har god IT-förståelse.
Språkkunskaper
I detta skede söker vi endast medarbetare som är flytande i finska, norska eller danska , samt svenska och engelska i både tal och skrift
Din personlighet Du är prestigelös och lösningsorienterad och har stor drivkraft och initiativförmåga. Du stimuleras av att arbeta och samarbeta i ett högt tempo i en stor organisation. Samtidigt är du duktig på att strukturera ditt eget arbete utifrån arbetsbelastning och tidplaner och uppskattar att stå inför nya utmaningar. Vi kommer att jobba tillsammans i ett team med mål att skapa kundservice i världsklass vilket ställer krav på att du är en engagerad lagspelare med kunden i fokus.
Du har lätt för att känna igen dig i KappAhls värdeord - teamkänsla, kreativitet, tydlighet, energi och mod. Vi erbjuder en tjänst präglad av stort eget ansvar och omväxlande utmaningar. Välkommen till oss!
Är du intresserad? Vi erbjuder timanställning vid behov, med placering på vårt huvudkontor i Mölndal. Du kan därmed kontaktas med kort varsel.
Din ansökan ser vi fram emot senast den 14 februari via www.kappahl.se/lediga-jobb . Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Kristin Bohman, Customer Support Manager, via 031-771 5898.
Facklig företrädare för Unionen är Barbara Matanovic, telefon 0704-715 641. Facklig företrädare för SACO är Urban Häggmalm, telefon 031-771 5643.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kamilla Hägg
+46 702551346, +46 702551346
Fredrik Elg
+46 706017907
Damir Egert
+46 704715562
Anna-Lena Wendt
+46 317715569, +46 704715569
Monica Lindh
+46 707723261
Hanna Ortlieb
+46 573-21990
Lena Lind
+46 707472126
Lotta Ländell
047074 91 90
Jessica Karlsson
040-430314
Anna Werling
0526-405 35