Digital Administratör till Svenska Hem AB

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad, engagerad och lösningsorienterad person? Har du goda kunskaper i Excel? Trivs och motiveras du av nya kontakter i ett stundtals högt tempo?
Då kan du vara den person vi söker till tjänsten som digital administratör till Svenska Hem AB -ett genuint företag i en intressant bransch i förändring.

Om Svenska Hem
Svenska Hem är en av Sveriges största möbelkedjor med drygt 25 inredningshus över hela landet. Hos oss samsas välkända varumärken med designklassiker och våra egna kvalitativa möbelserier. Svenska Hem har funnits på marknaden sedan 1960.

Huvudkontoret ligger invid flygplatsen Axamo i Jönköping och i våra 6 200 kvadratmeter stora lokaler finns kontor, utställning, fotostudio och höglager. Här arbetar vi idag med sortiment, marknadsföring, IT, ekonomi och lager för kedjans butiker.

Arbetsuppgifter: 
Som Digital administratör på Svenska Hem är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att samla in, analysera, bearbeta och strukturera data i form av produktinformation och prislistor att föra över till affärssystemet och e-handeln.

Du arbetar självständigt med stort eget ansvar och i nära samarbete med interna produktchefer, butiker och leverantörer kopplat till olika enskilda butiker samt andra externa leverantörer inom Sverige och internationellt. Arbetet utförs främst i Excel och Pyramid samt med data från andra Office program.

Vem är du?
Vi söker dig som har en hög digital mognad samt mycket goda kunskaper i Excel. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av arbete inom administration, projektledning eller liknande arbetsuppgifter Du är en kreativ problemlösare med vana att hantera hinder och utmaningar i arbetet och du uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person är du engagerad, framåt och lösningsorienterad med en vilja att göra ett bra jobb och driva och utveckla rollen framåt. Du trivs och motiveras av att arbeta i ett periodvis högt tempo. Du är noggrann, snabblärd och strukturerad och en genuin teamspelare som bidrar positivt till en grupp.  Du trivs med frihet under ansvar och att stötta dina kollegor när det behövs. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor.

Erfarenhet av affärssystemet Pyramid och utbildning som är relevant för tjänstens innehåll ser vi som meriterande.

Vi erbjuder:
Vi erbjuder en varierad och omväxlande roll med många externa och interna kontakter i ett stabilt företag i en bransch som utvecklas och är under förändring. Arbetsklimatet är familjärt och välkomnande med engagerade kollegor där man arbetar teamorienterat för att stötta och hjälpa varandra och företagets kunder. 

Låter det intressant?
Välkommen att söka tjänsten via www.rekryteringshuset.se. Vid frågor eller mer information vänligen kontakta rekryteringskonsult Niklas Lindomborg som nås på 0727-125573 alternativt niklas@rekryteringshuset.se. Vi arbetar löpande i denna rekrytering så välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Lindomborg, Rekryteringskonsult
0727-164381
Thomas Adelöf
036-395500
Petra Lindomborg
0727-164381
Petra Lindomborg, RekryteringsHuset
072 -716 43 81
Patric Jönnervik, SACO
036-10 83 50 eller 070-248 42 10
Tomas Abrahamsson, Vision
036-10 32 09 eller 070-396 85 91
Marcus Jansson, SEKO
036-10 18 15 eller 070-250 27 45
Petra Lindomborg, RekryteringsHuset
0727-164381
Maria Lindsäth, Vision
036-152228
Fredrik Einarsson, försäljningschef
0383-757502

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RekryteringsHuset i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2021
  • Ansök senast: 5 februari 2021

Besöksadress

Gjuterigatan 9
None

Postadress

Gjuterigatan 9
Jönköping, 55318

Liknande jobb


27 januari 2023

Administratör till Tekniska verken i Linköping

26 januari 2023

30 december 2022