Digital Affärsutvecklare

Digital Affärsutvecklare

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa tillväxt genom digital transformation?
Krux söker dig som vill vara med på en tillväxtresa. Tillsammans med oss och våra kunder.
Du som brinner för digital transformation och utveckling, kolla in detta jobb.

Om företaget
Krux är en tillväxtpartner som hjälper företag och organisationer att göra fler och bättre affärer. Vi tror att tillväxt skapas genom att utveckla människor, tankar och affärer. Vi anser att tillväxtresor ska vara både spännande och roliga och där vår roll är att bidra med engagemang, nyfikenhet och mod. Med rötterna i varumärkesutveckling har bolaget sedan 1991 brunnit för att hjälpa kunderna att skapa tillväxt. 2019 valde Krux att ta in Private Equitybolaget NPB Invest som delägare för att ytterligare addera tillväxtkompetens i ägargruppen. Idag är Krux alltjämt i varumärkets tjänst men med ett ännu tydligare fokus på våra kunders tillväxt och affär.

Dina arbetsuppgifter
Det vi garanterar är att du kommer till en plats där du får utvecklas. Som människa och som yrkesperson. Men du är aldrig ensam, här jobbar du tillsammans med ett team på elva personer med olika spetskompetenser, där du ges möjlighet att bli en eftertraktad specialist inom det som driver dig. Vi ger dig också möjlighet att jobba med många olika utmaningar för många spännande varumärken.
Något vi vet är uppskattat är flexibiliteten med arbetet. Vare sig det handlar om arbetstider eller val av arbetsplats. Bara våra medarbetare vet när och hur de presterar allra bäst. Därför får vi på Krux planera våra arbetsdagar i stort sett hur vi vill. Däremot gillar vi varandra rätt mycket och jobbar allt som oftast ihop. Ju fler desto bättre!
För att Krux ska vara en trygg arbetsplats har vi ett kollektivavtal som reglerar det mesta. Utöver det har vi givetvis många andra förmåner som förväntas av en bra arbetsgivare. Som halvdagar på fredagar (ja vi vet att det är skönt att få en bra start på helgen), friskvårdsbidrag, flextid, 30 härliga semesterdagar (och auto-ja på 99,9 % av alla ledighetsansökningar). Allt det som gör arbetslivet lite lättare och ger våra medarbetare förutsättningarna att bli så bra som möjligt.


Arbetsuppgifterna består av att skapa och verkställa digitala strategier för att våra kunder ska nå sina tillväxtmål. Detta sker i tät kontakt tillsammans med kollegor, samarbetspartners och kundernas beslutsfattare, där du ansvarar för att leda den digitala tillväxten.

Du arbetar strategiskt och operativt i olika kundprojekt, från idé till analys efter avslutad leverans. Du deltar i kundmöten och ansvarar för beställardialog kring vissa projekt och produkter.
I rollen ingår också löpande omvärldsbevakning, produktutveckling och framtidsspaning.


Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som är nyfiken på kundernas utmaningar, har modet att leda digitala förändringsresor och engagemang för att skapa verklig förändring.

Du har ett strategiskt tänk och hittar vägar i det föränderliga digitala landskapet.
Du är kvalitetsmedveten och analytisk med förmåga att växla mellan ett övergripande och ett detaljerat perspektiv.
Du arbetar kanske idag som digital förändringsledare, eller har en bakgrund inom projektledning, marknadsföring eller affärsutveckling och vill ta nästa steg i karriären? Eller så har du en genuin kunskap inom området och engagemanget och modet att pröva något nytt.

Du är en strukturerad kommunikatör som trivs att jobba målinriktat både ensam och tillsammans med andra.
Du har förmågan att förklara komplexa frågeställningar på ett pedagogiskt sätt och använder dina kunskaper för att inspirera och utveckla andra.

Information och kontakt
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Sista ansökningsdag: 2023-01-31
Placeringsort: Flexibel/hybrid (Skellefteå)

I denna rekrytering samarbetar Krux med Wikan Personal. Passar beskrivningen in på dig är du välkommen med din ansökan via länk på Wikans hemsida. Hör gärna av dig med eventuella frågor till rekryteringskonsult, Tomas Vidmark, e-post: Tomas@wikan.se, alt. 0910-77 09 82.

Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Botnia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 20 januari 2023

Liknande jobb


20 december 2024

Technical Product Manager

19 december 2024

19 december 2024