OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en Samsung-användare med ett intresse för teknik? Är du snabb på tangentbordet och älskar att kommunicera och engagera andra personer? Ser du service och gott bemötande som ett fundament i ditt arbete? Det låter som att det är dig vi söker!
Om tjänsten
Samsung söker efter en Digital After Sales Communication Coordinator för arbete i kundtjänstens CX-team med fokus på att erbjuda en kundfokuserad aftes sales support.
Dagliga arbetsuppgifter innefattar dialog med Samsungs community, att bibehålla varumärkets röst, behandla QA-content, justering av content, granska statistik och hantera lokala marknaders förfrågningar om contentpubliceringar och after sales undersökningar. Teamet Digital Customer Experience Lead kommer att supportera dig i planering av content som skapas av Samsungs Content Production Center.
Du kommer att samarbeta nära dina kollegor över hela Norden för att dela erfarenheter och ämnen, samt undersökningsresultat och driva förbättringar inom kommunikation. Eftersom detta är en ny roll som kommer att utvecklas över tid är du delaktig i etablering av arbetssättet och påverkar ansvarsfördelningen. Du kommer vara del av ett öppet team som fokuserar på gemensam utveckling!
Vi söker dig som…
- Är en people-person med god förmåga att moderera onlinekonversationer
- Är tech-intresserad och ständigt uppdaterad i nya produkter och funktioner
- Är en Samsung-användare, här älskar vi alla Samsung
- Har god servicemetalitet och har en passion för att engagera människor
Krav för att du ska passa i denna roll
- Du har en eftergymnasial utbildning inom marknad och/eller kommunikation
- Du är flytande i engelska språket med utmärkta skrivkunskaper, andra nordiska språk är meriterande
- Tidigare arbetslivserfarenhet av arbete med sociala medie-plattformar
- Förståelse för digital marknadsföring
- Grundläggande kunskaper i Photoshop
- Du har ett öga för detalj och förmåga att multi-taska
Praktiskt
Tillträde: Start omgående
Placering: Kista
Omfattning: Heltid, konsultuppdrag på initialt 2 år
Lön: Timbaserad månadslön
Att jobba som konsult på The Wofi
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor med allt vad det innebär gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas en ansvarig konsultchef som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av The Wofi som genomför ett initialt urval. Frågor gällande processen och tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Tom på telefonnummer 0762135006 eller via mejl tom@thewofi. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge