DIGITAL BUSINESS SUPPORT

DIGITAL BUSINESS SUPPORT

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administration och struktur men trivs du också i en kommunikativ roll med flera kontaktytor? Då kan det vara dig vi letar efter som konsult inom Business Admin Support. I rollen kommer du stötta upp inom ekonomi och onboardingarbete mot en av våra kunder inom Automotive. Sök rollen så ringer vi upp och berättar mer!

OM TJÄNSTEN
Vår kund växer så det knakar och därför söker vi vår nästa konsult inom Business Admin Support. Arbetet kommer främst gå ut på att stötta upp Digital Products Managers med arbetsuppgifter som rör ekonomi samt onboarding arbete. Företaget befinner sig i en expansionsfas och du kommer bli en del av ett bolag med stor entreprenörsanda och omvärdsansvar. Rollen kommer innehålla stor variation och du kommer ha möjlighet att växa med din egna ambition framåt!

Du erbjuds


* En möjlighet att växa på ett snabbrörligt företag
* En roll där du både får arbeta administrativt men också bygga ditt nätverk och relationer inom organisationen
* En dedikerad konsultchef


Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är under kontorstid. Du kommer vara anställd som konsult via Academic Work och till att börja med är uppdraget på 6 månader, det finns goda möjligheter att fortsätta ett gott samarbete. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Business Admin Support kommer du hälpa till att stötta upp främst din närmsta chefs arbete och rollen tar sig i form främst inom två områden, Onboarding och Ekonomi. Du kommer exempelvis att:


* Hjälpa nyanställda med praktiska hjälpmedel, svara på frågor, delta i rekryteringsmöten
* Vara delaktig i budgetprocessen, skapa inköpsordrar samt ekonomiska prognoser
* Erhålla en nära kontakt med leverantörer och företagtes partners
* Hantera uppdateringar av interna databaser


Inom onboarding kommer du vara med och stötta nyanställda från kontraktsignering till första dagen på arbetsplatsen och ge dem den bästa upplevelsen av sin nya arbetsplats.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en universitetsutbildning inom Human Resources, Business Management eller liknande


* Har goda kunskaper i MS Office, fram för allt Excel
* Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska då kommunikationen i både tal och skrift sker på båda språken


Meriterande är om du har:


* Arbetslivserfarenhet av adminstartionsarbete inom HR
* Erfarenhet av att ha arbetat inom ett multinationellt företag sen tidigare


Som person är du:


* Strukturerad
* Relationsskapande
* Flexibel


Övrig information


* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg, Lindholmen
* Lön: Timbaserad månadslön
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2022
  • Ansök senast: 3 mars 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024