Digital Customer Experience Manager, CAPIO

Digital Customer Experience Manager, CAPIO

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa en kundupplevelse som gör skillnad?
Vi på Capio Sverige söker dig som vill hitta nya, smarta vägar för vår digitala kundresa.
Som Digital CX Manager leder du det strategiska arbetet med kundresan för Capios alla digitala touch points. Vi vill skapa en enkel och tillgänglig kommunikation kring vård – och där blir kundupplevelsen av våra digitala plattformar helt avgörande. Därför behöver vi dig, som tar ett helhetsgrepp över vår digitala kundresa, ser möjligheterna och gör så att människor lätt kan komma i kontakt med oss och få hjälp. Du leder och driver leveransen och ser till att den digitala kundupplevelsen alltid stöttar bolagets övergripande affärsstrategi. Du är även produktägare för Capios svenska webbramverk, inklusive CRM och intranät. Tillsammans med ditt team förbättrar du hela tiden våra digitala system, med analys och mätning som en viktig del i arbetet. Vad kan vi göra annorlunda imorgon?
Du samordnar och driver dina projekt i ett nära samarbete med vår IT-avdelning och våra affärsområden. Du leder ett team med ett antal medarbetare och rapporterar till Marketing & Communications Director Nordic. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Göteborg.
Är du den vi söker?
Detta är en tjänst för dig som har bra koll på kundbeteenden, kundresor och digitala affärer. Du är van vid att leda och driva förändringsarbete i det digitala landskapet och vi vill att du har erfarenhet av att hantera kravställningar från olika stakeholders. Du hittar alltid nya vägar att stärka vårt varumärke och med energi och struktur tar du Capio in i framtiden.
Om oss
Capios vision är att förbättra hälsan för människor varje dag. Vi vill göra skillnad för våra patienter genom att se, lyssna och finnas här – idag och genom hela livet. Våra medarbetare är viktiga för oss och vi vill ge dem kraften att finnas där för våra patienter men också för att utveckla vården i stort. I vårt dagliga arbete jobbar vi utifrån våra värderingar: Quality, Empowerment, Innovation och Social responsibility. De hjälper oss att uppfylla vårt patientlöfte om att vara en pålitlig partner – närvarande och nytänkande. Tillsammans förbättrar vi folkhälsan – en individ i taget!
I denna rekrytering samarbetar vi med Ny Position som arbetar med rekrytering av ledande befattningar och specialister. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Svensson på 076–6771288 eller Annika Quennerstedt på 070–3021441. Du söker tjänsten via denna sida, vi önskar din ansökan senast 12 december.Capio – Nordens största privata vårdgivare.
Capios vision är att förbättra hälsan för människor varje dag. Vi vill göra skillnad för våra patienter genom att se, lyssna och finnas här – idag och genom hela livet. Våra medarbetare är viktiga för oss och vi vill ge dem kraften att finnas där för våra patienter men också för att utveckla vården i stort. I vårt dagliga arbete jobbar vi utifrån våra värderingar: Quality, Empowerment, Innovation och Social responsibility. De hjälper oss att uppfylla vårt patientlöfte om att vara en pålitlig partner – närvarande och nytänkande. Tillsammans förbättrar vi folkhälsan – en individ i taget! Capio erbjuder ett brett och högkvalitativt vårdutbud genom våra sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler i Sverige, Norge och Danmark. Våra patienter kan även få hjälp via våra digitala tjänster. Capio är sedan 2018 en del av Ramsay Santé - en ledande vårdgivare med 36 000 medarbetare i fem länder. För mer information, besök capio.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CAPIO SVERIGE AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2021
  • Ansök senast: 29 december 2021

Postadress

Lilla Bommen 5 A
GÖTEBORG, 41104

Liknande jobb


15 november 2024

Chef för  CRM och givarservice

Chef för CRM och givarservice

15 november 2024