Digital kreatör till Sörlin Event och Profil

Digital kreatör till Sörlin Event och Profil

Arbetsbeskrivning

Sörlin Event & Profil är ett privatägt företag som med utgångspunkt i Östersund och Jämtland, drivs av Jan Sörlin och Patrik Kvarnlöf. Känslan att skapa något eget, glädjen i att göra affärer, bygga genuina relationer och den positiva känslan av att ge tillbaka lade grunden för företaget.

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET

Vi månar om lokala relationer, känner stolthet i att skapa ekonomisk tillväxt och bidra till sysselsättning som stärker regionen. Vårt djupa samhällsengagemang innebär att vi återinvesterar kontinuerligt i det lokala föreningslivet, värdet av det är att vi gemensamt med våra kunder bidrar till positiv samhällsutveckling som ger en djupare mening. En hög servicegrad är självklar för oss, vi får höra att vi har ett personligt engagemang, hög tillgänglighet och bra bemötande vilket borgar för det förtroende vi känner från våra kunder.

I denna tjänst kommer du arbeta i en delad roll, delvis digital kreatör delvis backoffice/admin. Är du en person som gillar att ha ordning och reda, men samtidigt besitter den kreativa ådran är detta rollen för dig!

DU ERBJUDS

- Du kommer att vara en del av ett framåtlutad bolag som expanderar. Med på din resa har du erfarna kollegor som du kan utvecklas tillsammans med.
- Att arbeta på ett attraktivt och välmående företag med goda förmåner där du och dina resultat kommer att göra skillnad och uppmärksammas.
- Möjligheten att växa i din yrkesroll och tillsammans utveckla denna till nya dimensioner.
- Förtroendetid med möjlighet att delvis arbeta hemifrån.


EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER

Som digital kreatör ser vi gärna att du har arbetat med tex. photoshop, illustrator samt excel. Arbetsuppgifterna består av:

- Grafiskt arbete
- Transfertryck
- Ansvar för hemsida samt webbshop
- Sociala medier


I rollen som backoffice/admin: - Fakturering
- Prisuppdateringar
- Orderhantering/ordermottagare
- Inköp
- Lagerhantering


VI SÖKER DIG SOM

- Med fördel har viss erfarenhet av administrativa uppgifter.
- Har ett intresse för grafisk design, inte nödvändigtvis arbetat med detta - men på en ”hobbynivå”. Uppskattar det kreativa tänkandet.
- Förstår vikten av att alltid finnas tillgänglig för våra kunder och har en förmåga att inge stort förtroende i dialog med samarbetspartners.
- Har B-körkort


SOM PERSON TROR VI ATT DU HAR/ÄR

Relationsbyggande. Du skapar och upprätthåller stabila och långsiktiga relationer med människor på alla nivåer, både internt och externt.

Initiativtagande. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.

Serviceinriktad. Du är ivrig att hjälpa andra människor och möta deras förväntningar. Du är uppmärksam på andras behov och önskemål och leverera snabbt service på en förväntad nivå.

Målorienterad. Du sätter upp och upprätthåller personligt utmanande mål samt anstränger dig för att bemästra uppgifter och prestera.

Självorganiserad. Du planerar och organiserar arbetet på ett målmedvetet sätt, prioriterar resurser och hantera din tid effektivt.



Hoppas att vi har fångat ditt intresse, vi längtar efter din ansökan!

ÖVRIG INFORMATION

Start: Efter överenskommelse.

Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider

Plats: Östersund

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Sörlin Event och Profils önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av (https://www.a-hub.se/). Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Josefine Uno, josefine@a-hub.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 mars 2023

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024