Digital kundsupport till H&M Group / Creator Studio

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad person med en “jag-kan-attityd"? Det här är ett fantastiskt tillfälle att vara en av de första som blir en del av Creator Studio-teamet.



Som en del av den framtida tillväxtstrategin för H&M Group utforskar och utvecklar man ständigt nya affärsmöjligheter och intäktsströmmar. Den nya gruppfunktionen Business Ventures har nyligen bildats med fokus på att utforska nya hållbara affärsmodeller och partnerskap.


En del av Business Ventures är det nystartade bolaget Creator Studio. Företaget är en digital första, end-to-end on-demand plattform med målet att utmana marknaden för brandad merchandise runt om i världen. Man gör det genom att koppla ihop skapare som artister, idrottare, lag eller individer, ge dem en duk för kreativitet och uttryck.


ARBETSUPPGIFTER


Hantera processen för att skapa digitala butiker och samla alla nödvändiga data för att skapa en Creator-butik på vår plattform. 
Hantera och strukturera kundernas konstverk och se till att alla detaljer är på plats för att skapa produkter.  
Hantera butiker på digital plattform när det gäller att ladda upp produkter och sätta dem i live-läge. 
Hjälpa till med administrativa uppgifter kopplade till företagets e-com för skapare. 
Assistera i andra operativa uppgifter i förhållande till Creator Studio-verksamheten. 



FÄRDIGHETER 


Välorganiserad och strukturerad men samtidigt dynamisk nog för att hantera en snabb miljö. 
En kundupplevelse centrerat tankesätt och handlingsorienterad. 
Du är en proaktiv problemlösare med ett öga för detaljer och är inte rädd för att testa och prova nya sätt att göra saker på. 
Ett stort plus om du tidigare jobbat i digitala verktyg, samt mycket bekant med Microsoft Office och främst Excel.  
Bekväm att kommunicera på engelska - skriftligt och muntligt 
Rollen avser ett tidsbestämt konsultuppdrag på 100 % med chans till förlängning.   

 
KONTAKT


Maila oss dina uppgifter till Jobb@qonsulta.se så tar vi kontakt med dig eller gå in på www.qonsulta.se för att se fler lediga tjänster.


Qonsulta Sweden AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Stockholm. Vi hjälper företag i alla branscher med att hitta kompetent och validerad personal inom försäljning och kundtjänst. Besök oss gärna på www.qonsulta.se


Sökord: Stockholm, support, kundtjänstansvarig, administration, backoffice, konsult, bemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qonsulta Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Postadress

Hammarby kaj 16
STOCKHOLM, 12063

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024