OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och kreativ Marknadsassistent för ett längre konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt. Vår kund är ett marknadsledande internationellt teknikföretag med kontor i Mörby Centrum.
Vi söker dig som har bred kompetens inom marknad och ser gärna att du är en duktig skribent som tycker om utmaningen med att koordinera sälj- och marknadsföringsprojekt. Du ansvarar för att sammanställa marknadsinformation och kommunicera vårt budskap i alla olika kanaler. Du uppdaterar våra trycksaker och har du erfarenhet av att jobba med video/rörligt content och sociala medier är detta starkt meriterande.
Arbetsuppgifter
- Koordinera och projektleda uppdatering av trycksaker och produktkataloger
- Utforska befintligt koncept/content i syfte att skapa effektiva processer lokalt
- Utforma, publicera och sprida innehåll på webben och i sociala medier
- Delta i olika projekt för att stärka och utveckla våra kundrelationer
- Sköta administration rörande utbildningsprojekt
Kvalifikationer
Du bör ha en avslutad gymnasieutbildning och minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Om du har ytterligare utbildning inom Marknadsföring och/eller Kommunikation är det ett plus. Vi ser gärna att du har erfarenhet från Projektledning och Översättningsarbete. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och navigerar digitala plattformar med enkelhet. Du har kunskaper i hur man använder Adobe Creative Suite - främst Photoshop och InDesign.
Personliga Egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är proaktiv, självgående och van vid att driva projekt från början till slut. Du är prestigelös och öppen för att ta dig an en rad varierade arbetsuppgifter med en positiv inställning. Vidare är du kreativ, lösningsorienterad och tycker att det är spännande att utforska nya utmaningar och arbetssätt. För rätt person finns möjlighet att arbeta med förbättringsprojekt och vara med och utveckla vår affär och kundresa. Du kan i allra högsta grad vara med och påverka ditt eget arbete.
Mer om tjänsten
Tillsättning: omgående
Omfattning: heltid
Placering: Mörby Centrum
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Sofie Jansson på sofie.jansson@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!