Digital Production Manager / Project Manager till Cheil Nordic

Digital Production Manager / Project Manager till Cheil Nordic

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Cheil Nordic har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Cheil Nordic en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd.

Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

Cheil är en ett av världens ledande marknadsföringsbyråer byrånätverk med huvudkontor i Seoul, Sydkorea. Cheil Nordic ingår i Cheil Worldwide med överCheil har idag över 6000 medarbetare i 44 länder. De I Norden öppnade man upp kontor i Stockholm 2013 och är idag verksammma på alla hela den nordiska nordiska marknadermarknaden. Cheil Nordic arbetar brett inom begreppet kundupplevelse, från interiör design och detaljhandelsmiljö butiksmiljöer till digitala plattformstjänster, e-handelsstrategi och digital media. De hjälper därigenom sina kunder att skapa varumärkespräglad kommunikation med content och storytelling som stödjs av användarupplevelse i världsklass. Deras primära kund är Samsung, en ledande aktör inom hemelektronik och teknik.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Production Manager är du en del av utvecklingen av digitala plattformar hos Cheil Nordic. Tillsammans med dina kollegor i plattformsteamet är du ansvarig över Cheils största kund Samsung. Du har ett övergripande ansvar för Samsungs webbplats och dess prestanda och säkerställer en användarupplevelse i världsklass på Samsung.com. Du har i rollen mycket kundkontakt och arbetar kontinuerligt med att öka kundnöjdheten samt identifierar utvecklingsområden för en förbättrad prestanda. Du arbetar brett i olika projekt och skapar projektplaner och sätter upp team för att säkerställa kundnöjdhet genom hela den digitala försäljningscykeln. Du jobbar i ärendehanteringssystemet JIRA samt i Adobe Experience Manager.

• Skapa projektplaner och driva projektgrupper
• Säkerställa kundnöjdhet i alla led
• Ansvarig för att upptäcka problem och driva utvecklingsarbete
• Daglig kommunikation med kund

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• 3 års erfarenhet av en liknande roll inom webb/IT
• Kunskap i CMS verktyg
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• Arbetslivserfarenhet från en digital byrå är meriterande
• Det är starkt meriterande med kunskap om Adobe Experience Manager sviten av produkter

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt närmaste team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. För dig kommer det naturligt att stötta och motivera dina medarbetare för att komma framåt. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem. Du anstränger dig för att leverera lösningar genom att jobba rådgivande i kontakten med kunderna, och du ser alltid till att göra det lilla extra. Du tänker också proaktivt om hur du kan förbättra förutsättningarna för de kundprojekt du är ansvarig över. Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Kista. Hybrid arbete är möjligt.
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 26 december 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Project and Campaign Manager

25 november 2024

Projektledare inom besöksnäring till Svinesundskommittén

22 november 2024

20 november 2024