OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?
Customer Service Development teamet har i uppdrag att driva digitalisering och förbättringar inom kundservice. Nu söker vi dig som vill vara med och driva vår digitala utvecklingsresa!
Som vår Digital Project Manager är du Customer service’ expert inom digitalisering med syfte att öka self-service och förbättra både kund- och medarbetarupplevelsen tillsammans med teamet och andra avdelningar på Tre. Du har ett strategiskt och operativt ansvar där du driver projekt från ax till limpa, dvs från förstudie och analys till implementation. I rollen ingår även budgetansvar för vissa leverantörer av digitala tjänster.
Du är drivande i Customer service’ digitala resa. Detta innebär både att driva utvecklingsprojekt samt att köpa in och ansvara för olika tjänster/plattformar. Du är också en motor för att utveckla kundservicestrategin framåt. Vidare bidrar du med kloka insikter om senaste trenderna inom digitalisering för att ständigt utmana och utveckla strategier och arbetssätt. Då vi är inne i en förändringsresa får du stort inflytande över att skapa strategier och arbetsprocesser framåt, men också över utformandet av din egen roll.
Du kommer se fram emot
• Att du får stora möjligheter att bredda dig inom din roll och vara med på vår resa där den stundande 5G-lanseringen är runt hörnet och ny teknik samt funktionalitet ständigt levereras
• Att du får en trygg arbetsgivare, som tar väl hand om sina medarbetare, vilket märks av de utmärkelser som vi årligen får – åttonde året i rad vi vunnit topplacering i Great Place to Work
• Att ingå i en kundserviceorganisation som vunnit priser för empatiskt bemötande och har ungefär en miljon kontakter varje år
• Att tillhöra den avdelningen som ska driva utvecklingen av kundservice till nästa nivå
Mer om dig
Din vana från projektledning och verksamhetsutveckling, djupa kunskap kring digitalisering och förståelse kring att omvandla data till insikter har gjort dig framgångsrik hos tidigare arbetsgivare. Du gillar att fatta beslut – och att realisera dem. Vi ser att du kan angripa olika typer av utmaningar och frågeställningar genom att vara en erfaren problemlösare. Du har tidigare arbetat med att driva digitaliseringsprojekt, kanske även Communitys och Chatbotar, och du är van att röra dig i en miljö där tekniken och förutsättningarna förändras titt som tätt.
Att du har en mycket god förmåga att analysera siffror och data är ett måste för att lyckas i rollen. Du är van att jobba med IT och teknik, och förstår vad som krävs för att utveckla digitala lösningar som ger en bra kundupplevelse. I övrigt tror vi att du är en nyfiken person som vågar utmana och tänka nytt. Du förväntas gilla fria ramar och sätter självständigt struktur för projekt och utveckling framåt.
Ansökan
Vi tar enbart emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Tillsättning av tjänsten sker enligt överenskommelse.
Vid frågor kontakta rekryterande chef Sofia Levin
Välkommen till Tre!
#LI-PRIORITY