Digital support inom betalningar

Digital support inom betalningar

Arbetsbeskrivning

Nu söker en av Sveriges största livsmedelskedjor en digital support inom betalningslösningar! Vi söker dig som vill vara med på en utvecklingsresa inom den digitala världen och samtidigt skapa kontakter inför framtida karriär. För att trivas i rollen ser vi att du är intresserad av IT och trivs med att arbeta mot breda kontaktytor. Nu har du chansen att bli en del av ett tajt team som månar om både ett gott kundbemötande och varandra. Välkommen med din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
I rollen kommer du att arbeta i ett Service & Support-team tillsammans med utvecklare, produktägare och andra supportmedarbetare i företagets enhet för Shop and Tech. Det närmsta teamet består av sex kollegor, fördelat på hel-och deltidsroller. Du kommer att hantera inkommande betalningsärenden från bolagets interna medarbetare, vilket bland annat inkluderar butiker, chefer och finansavdelningen. I rollen kommer du arbeta på plats i väldigt fina lokaler i Solna, samt få möjlighet att arbeta hemma en dag i veckan. I början av din anställning kommer du erbjudas en gedigen onboarding-process för att komma in i arbetet på bästa sätt.

Så här beskriver en av medarbetarna sin arbetsplats:

”Jag trivs att arbeta i rollen för att vi har så trevliga kollegor som alltid kollar läget, frågar hur det går, dubbelkollar om vi behöver hjälp med något och är så positiva och öppnade för frågor som kan dyka upp. Det är lätt att känna sig som en av teamet, vilket underlättar för den som är ny att bli varm i kläderna snabbare än man tror!”

Du erbjuds även:


* En fot in i en spännande del av företaget som är i utvecklingsfas
* Möjlighet till långsiktig professionell utveckling
* Möjligheten att vara en del av ett tajt team som är måna om varandra


ARBETSUPPGIFTER
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att besvara inkommande ärenden i systemet Jira. Ärendena skiljer sig i karaktär och omfattning, där du driver ditt arbete framåt för att komma fram till en bra lösning. Du kommer därför att:


* Arbeta kundfokuserat och lösa ärenden som kommer in via systemet
* Konfigurera i standardsystem
* Hjälpa interna medarbetare med aktuella frågor och ärenden


VI SÖKER DIG SOM

#

För att trivas i rollen tror vi att du är i början av din karriär och vi ser gärna att du har förståelse för och/eller ett intresse för IT. Du har nyligen tagit din examen inom IT från Högskola eller Universitet. Du kan obehindrat kommunicera på svenska i tal och skrift då du hanterar ärenden i språket. I den här rekryteringsprocessen är det även meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete mot slutkund och/eller kundsupport.

Vi tror att du är ordningsam och trivs att arbeta tillsammans i ett team där man hjälper och stöttar varandra. Vidare tror vi att du är:


* Lösningsorienterad
* Strukturerad
* Serviceinriktad
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Omgående eller senast januari 2023
* Omfattning: Heltid, vardagar 08-17
* Placering: Solna
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
* Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2022
  • Ansök senast: 3 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teknisk Support Specialist

Teknisk Support Specialist

13 oktober 2024

11 oktober 2024