Digital verksamhetsutvecklare

Digital verksamhetsutvecklare

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som brinner för digitala verktyg, människor och kommunikation och vill vara med på en framtidsresa på ett bolag i teknikens framkant. Du kommer att vara en del av ett gott gäng som alla brinner för sin uppgift på jobbet. Din arbetsplats kommer att vara förlagd i centrala Göteborg - på kanske ett av stans finaste kontor?  

Start är så snart som möjligt för rätt person.

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Som digital verksamhetsutvecklare kommer att vara en central punkt i företaget när det kommer till digitala verktyg och system. Din funktion är att vara bryggan mellan digitala plattformar, som exempelvis Teams, Sharepoint och Office 365, som teknisk lösning och verksamheten i sin helhet. Du kommer att vara med vi införande av nya system i form av bollplank och kommunikation ut till verksamheten i både tal och skrift. Exempelvis kommer du att hålla i utbildningar relaterade till systemen och ge löpande uppdateringar genom en särskild digital tidskrift. Du kommer helt enkelt att fungera som en dämpande och lugnande funktion, skapa ordning och en digital trygghet hos användarna när det kommer till digitala verktyg inom organisationen.

Din kanske främsta uppgift är att ligga steget före, att skugga kollegor och därigenom se vart skon klämmer i deras vardag på jobbet, och att hitta vägar framåt. Du kommer att vara en del av en platt organisation där allas bidrag är lika viktigt för att verksamheten ska fungera. Företaget värderar ny teknik och IT i sin helhet och vikten av utveckling och funktion kommer högt upp på prioriteringslistan. Det finns inga hinder i din uppgift som digital verksamhetsutvecklare och din kreativitet är din främsta möjlighet att lyckas med din huvuduppgift.

Din profil och kvalifikationen
Din personlighet är A och O för att lyckas i rollen. Du är lösningsorienterad och har en kreativ ådra och brinner för digitala verktyg som hjälpmedel. Du är mycket kommunikativ i tal och skrift, har inga problem med att hålla i presentationer framför dina kollegor, och har en förmåga att förmedla en wow-upplevelse till din omgivning. Du har en god teknisk förståelse, är pedagogisk och har ett välordnat och målinriktat sätt att arbeta. Då företaget har en platt organisationsstruktur har du inga problem med att kommunicera med anställda på olika position inom bolaget.

Du får du gärna ha en bred kunskap kring digitalisering på företagsnivå och gärna kunskap inom Office 365, Teams och Sharepoint då du kommer att sitta med som en form av expertstöd. Du kommer självklart att få relevant utbildning i samband med start, men grunden får gärna finnas där. Har du kanske arbetat i en liknande roll på ett IT-inriktat bolag?

Du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökningar behandlas löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.

 
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Linda Åkesson på tfn: 0734-159 351 eller ​linda.akesson@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 23 augusti 2022
  • Ansök senast: 23 november 2022

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


1 november 2024