OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Digital Workplace Manager blir du spindeln i nätet för kundens Digital Workplace! Vår kund behövernågon som kan leda arbetet kring utveckling och underhåll av dess område för digitala arbetsplatstjänster. Denna roll kräver teknisk kunskap, starka ledarskapsförmågor och förmågan att samarbeta effektivt med andra. Du kommer att vara områdets kontaktpunkt för IT och huvudkontaktperson för kundens beställningar.Här får du möjlighet att arbeta och utvecklas både brett och fördjupa dina kunskaper.
Vår kund är en omfattande affärspartner för företag i deras vardag och på deras utvecklingsresa. Kunden använder molntjänster utvecklade av Global IT och Microsoft, dessutom används Microsoft som standard.
Ansvarsområden:
Hantera alla datorer, att de har rätt hårdvara, rätt konfiguration etc.
Hantera mobila enheter.
Hantera samtliga skrivare ochkonferensutrustning.
Övervaka och leda underhåll och support av tjänsterna inom området.
Genomföra felsökning och lösa tekniska problem inom Digital Workplace-suiten.
Nära samarbetemed support så att de kan hjälpa användarna på bästa sätt.
Nära samarbete med IT-koordinatorer för att få lokal support på deras kontor.
Samarbeta med externa partners som är en del av hela leveransen.
För den här rollen ser vi att duhar flera års erfarenhet av arbete inom Digital Modern Workplace. Det är fördelaktigt om du har erfarenhet som konsult inom större eller mer komplexa IT-miljöer, samt relevant utbildning och/eller certifiering.Du har ocksåförståelse för de tekniska aspekterna av alla ingående komponenter inom området, t.ex. Windows, Microsoft-plattformen, iPhone, PC, Intune samt konferenssystem.
Som person ser vi att du är engageradmed en strategisk och operativ ådra. Du tar ansvar, är förtroendeingivande och skicklig på att bygga långsiktiga relationer. Du har en god ledarskapsförmåga och prioriterar ditt teams välmående. Ert framgångsrecept är en kulturdär gemenskap och samarbete är nyckeln till varje seger ni skapar tillsammans.
Start: Omgående
Placeringsort: Stockholm
Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match
Vad vi står för:Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.
Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!
Varför ska du välja oss?Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.
Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?