OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här får du möjlighet att jobba i en bred roll, både operativt och strategiskt, med IT-support och som digitaliseringsansvarig.
"Vi är resultatinriktade, har roligt under tiden och gör det med hjärta"
OM TJÄNSTEN
Som digitaliseringsansvarig kommer du att arbeta både strategiskt och operativt där du får möjlighet att driva och stötta i förändringsprocesser inom digitalisering samt ha en operativ roll som IT-support. Du kommer tillhöra ett team på 11 personer med utbildningsledare, utbildare, administratörer och marknadsansvariga.
Det finns möjlighet att starta uppdraget redan i juni fram till 5e juli, för att introduceras till arbetet, därefter öppnar Högskolan igen den 5e augusti.
En viktig uppgift för dig blir att omvandla verksamheternas mål och behov till tydliga krav på IT och digitalisering. Du ska identifiera, analysera, utveckla och implementera nya eller förbättrade processer. Du tar fram vilka satsningar inom digitalisering som ska genomföras och presenterar dessa för organisationen.
Det är viktigt att du har bred kunskap om hur digitalisering kan bidra till utveckling i verksamheten och att du kan inspirera dina kollegor att vara en del av den utvecklingen. Du kommer att ansvara för att samordna utbildningssatsningar i syfte att höja den digitala kompetensen hos interna medarbetare.
Du erbjuds
- En långsiktig och bred tjänst med möjlighet till utveckling
- Familjär atmosfär, där alla hjälps åt
- Teamaktiviteter
- Interna utbildningar och seminarier
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Återställa datorer
* Skapa konton i Microsoft Office 365
* Felsökningar
* Inventering av datorer
* Uppgradera interna system
* Underhållsarbete
* Vara IT-stöd mot studerande och kollegor
* Kontakt med leverantörer
* Hålla utbildningar för internpersonal gällande förändringsarbete
VI SÖKER DIG SOM
- Har akademisk utbildning inom IT/teknik
- Besitter 2-3 års arbetserfarenhet som digitaliseringsansvarig/IT-support
- Har mycket goda kunskaper i Microsoft Office 365
- Har mycket goda kunskaper av PC, felsökningar och SharePoint
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, såväl som i tal som skift, då båda språk förekommer i arbete
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av Azure
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Flexibel
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231