OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Koncernstab Kommunikation och Marknadskommunikation stöttar marknads- och försäljningsorganisationerna i koncernen samt ansvarar för alla webbplatser och övergripande kampanjer inom JM såsom till exempel Stora visningsdagen. Vi ansvarar även för JMs CRM säljstödssystem, olika verktyg och arbetsredskap för stöd i marknadsföringen, digitala kanaler och marknadsanalys.
Vi behöver nu förstärka vårt CRM-team och vi söker dig som vill vara först ut i en ny roll hos oss som vi valt att kalla för Digitalt säljstöd.
Om tjänsten
På JM har vi ett egenutvecklat säljstödsystem för hantering av bland annat intressenter, köpare, VIP-kunder, bostäder och kunder. JMs säljstöd är byggt på plattformen Microsoft Dynamics 365 som det är sammankopplat med JMs webbplatser och hemsidor genom Episerver samt säljstatistik genom Tableau.
Som Digitalt säljstöd kommer du att jobba tätt tillsammans med Produktägare CRM samt brett i hela verksamheten och ha många olika kontaktytor. Du kommer att bidra till JMs mål att ha de nöjdaste kunderna i bostadsbranchen. I rollen ingår att utbilda användare, ge support och bidra till utveckling av CRM-systemet för att det på bästa sätt ska passa vår verksamhet och ge våra kunder en så bra upplevelse som möjligt.
Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Agera support för våra systemanvändare. Till din hjälp kommer du att ha ett antal superusers som finns i verksamheten.
Förändringsledning vid större processförändringar i CRM.
Uppdatering av Hjälpportal.
Hantering av kontraktsmallar.
Administrera hopslagning av säljetapper.
Hjälpa till med slutanvändartest.
Övriga systemnära arbetsuppgifter.
Din profil
Vi tror att du har:
erfarenhet av att ha jobbat med CRM/kundsystem. MS Dynamics är meriterande.
intresse för teknik och digitala tjänster.
erfarenhet av att arbeta med förändringsarbete på ett strukturerat sätt.
god kommunikationsförmåga med många intressenter.
viljan och förmågan att arbeta självständigt och ansvara för planering av utbildningsinsatser, både stora och små utbildningspaket.
Vi ser gärna att du har kunskap om bostadsaffärer och försäljning.
Som person är du positiv, lösningsorienterad och har ett stort kund-och servicefokus. Du trivs med att jobba nära slutanvändare och JMs kunder.
Vi erbjuder
På JM ska du kunna prestera och få nya utmanande arbetsuppgifter när de gamla blivit för små. Vi vill skapa förutsättningar att du kan känna stolthet över din karriär och det gör vi genom att tänka långsiktigt i allt vi gör.De hus vi bygger i dag ska stå i minst hundra år. De ska bli hem åt människor som ännu inte är födda och därför är hållbarhet vårt ansvar och vår ambition. Vi har lyft in FNs globala mål för hållbar utveckling i vår verksamhet, det innebär olika åtaganden som till exempel att år 2030 ska JMs klimatpåverkande utsläpp vara nära noll och att 20% av våra hantverkare ska vara kvinnor.
Genom att arbeta hos oss är du med och förändrar branschen.
Kontakt
Vid frågor rörande annonsen eller rekryteringsprocessen, kontakta rekryterare Ludvig Zetterman på ludvig.zetterman@jm.se. För frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontaka Johan Höök på johan.hook@jm.sealt 08-782 85 84 eller Johanna Henriksson på johanna.henriksson@jm.sealt 08-782 86 65.
Ansökan
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan.
Vill du också vara med och rita om kartan? Kom och skriv historia med oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Sepp
Lena Joerö
0738145930
Elin Gelander
Liselotte Adilstam
Mikaela Hockman
Mikaela Hockman
Anna Wikström
Sara Björkman
Benita Junuzi
Birgitta Rönnquist