OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nästa kundtjänststjärna? Trivs du i en social roll där du får hjälpa andra människor?
Tjänsten innebär att:
· Ta emot samtal/mejl/chattar från kunder, tolkar och nya kunder
· Utgående samtal för att tillsätta bokningar
· Hantera avvikelser
· Aktivt bidra med nya idéer
· Rekrytera tolkar
· Skapa en kund-och tolkupplevelse i världsklass
Vem vi söker:
En lagspelare som drivs av att göra skillnad och att tillsammans med kollegorna hitta de bästa lösningarna. Du går gärna den extra milen för att ge outstanding service. I en dynamisk miljö blir du kreativ, sätter kund/tolk i första rummet och ser möjligheter i stället för svårigheter.
För dig är det självklart att vara positiv och ambitiös, du vill utvecklas och lära dig mer samt dela med dig av din kunskap till dina kollegor.
Du har:
· Minst ett års erfarenhet av kundtjänst över telefon
· Kan formulera dig i skrift och tal både på svenska och engelska.
· Det är ett plus om du även behärskar tyska, danska eller norska.
· Minst fullständig gymnasieutbildning
Du erbjuds:
Vi erbjuder dig att vara med i en expansiv fas i vår resa som också kommer innebära mycket utveckling. Vi växer i både Sverige och Norden och vi ser att denna roll kommer ha en viktig del i detta. Du kommer bli en del av ett engagerat team med utgångspunkt i Stockholm. Vi som jobbar på DigitalTolk är också glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad i våra kunders vardag genom de tjänster vi erbjuder.
VI HOPPAS ATT HA EN NY ARBETSKAMRAT PÅ PLATS SÅ SNART SOM MÖJLIGT!
Övrigt:
Tjänsten avser heltid, provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning.
Start omgående.
Arbetstiderna är vanliga kontorstider 8-17 samt beredskapsarbete några kvällar och helger i månaden utanför kontorstider. cirka 4 pass/månad
Placering Stockholm, Slussen
Information om oss: Vi på DigitalTolk är glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad i människors liv genom våra tjänster.Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning med ett inbyggt feedbacksystem för tolkar och kunder. Vi är övertygade om att lojalitet, kvalitet och leveranssäkerhet hänger ihop. Vi drivs av att kunna erbjuda våra kunder bästa möjliga service genom att erbjuda både kvalitet, tillgänglighet och service via ett brett tjänsteutbud inom tolkning. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i en annars relativt traditionell bransch med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla. Vi ämnar leda utvecklingen av artificiell språkintelligens och tänker fortsätta skapa möjligheter för människor att mötas, få rätt hjälp och stöd.
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen