OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avdelningen Facilities & Office Management ansvarar för IT och administration på Orexo. Director Facilities & Office ansvarar bl.a. för IT, administration, säkerhet och lokaler. Under nuvarande befattningsinnehavares tjänstledighet söker vi en ersättare för de administrativa arbetsuppgifterna. I tjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter ingår att vara: . Representant för avdelningen i olika projekt- och arbetsgrupper . Avtalsansvarig för upphandling av tjänster/inköp . Ansvarig för fakturakontroll . Representera företaget på fastighetsmöten med hyresvärden . Arbetsledare för vår Administrativa Support som består av 5 personer Vi söker dig som har: . Goda ledaregenskaper . Mycket goda kunskaper i MS Office-paketets alla delar för att vid behov kunna ge stöd åt den administrativa gruppen . Flerårig erfarenhet av inköp, upphandlingar och avtalsförfarande Vi tror att du är kommunikativ och en van ledare med integritet. Du är noggrann, strukturerad och analytisk samt har förmåga till att identifiera, utreda och lösa problem/frågeställningar. Din ansökan vill vi ha senast den 31 december 2007.