Directors' Assistant/Office Services Manager

Arbetsbeskrivning

Directors' Assistant/Office Services Manager - Föräldravikariat 15 månader Mercer Oliver, ett ledande svenskt konsultbolag, söker Director s Asisstant/Office Service Manager Företaget sysselsätter 900 medarbetare i 13 länder.Från kontoret i Stockholm arbetar man med projekt över hela världen. Arbetsuppgifter: I din roll som Directors' Assistant ingår att proaktivt och självständigt organisera och koordinera Directors dagliga agenda vilket innebär att du självständigt bokar externa och interna möten samt samarbetar med Director för att utveckla kundrelationer.Du kommer att vara ansvarig för att koordinera resor samt för allmän administration kring exempelvis företagsevents och marknadsaktiviteter.I din roll ingår också att skapa presentationsmaterial.Du kommer att arbeta nära övriga avdelningar såsom HR, marknad och ekonomiavdelning och även med Directors' Assistants i det globala teamet.Som Office Services Manager blir du ansvarig för den dagliga ordningen på Stockholms kontoret, vilket innebär att svara i telefon, kontakt med leverantörer osv. Bakgrund: Du har minst ett par års erfarenhet av att arbeta som sekreterare.Det är en fördel om du har arbetat inom finans eller konsultbranschen.Naturligtvis arbetar du obehindrat i Office paketet, i synnerhet Word, där mycket dokumentation sker på engelska.Du behärskar därmed engelska flytande, både verbalt och skriftligt.Vi ser gärna att du har gått 3-årigt gymnasium och det är en fördel om har ytterligare sekreterarutbildning. Personlighet: Som person har du en positiv och professionell inställning och står för en hög servicenivå.Du är ibland den enda supportpersonen på Stockholmskontoret och viktigt är att du har lätt för att samarbeta med andra.Du är driven, proaktiv och prestigelös och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer.Du tar egna initiativ och är ansvarstagande och naturligtvis har du en känsla för prioritering.Tjänsten innebär att periodvis arbeta i ett högt tempo. Övrigt: Tjänsten är ett föräldravikariat i 15 månader, tillsättas omgående och varar till den 1 mars 2008.Kontoret är beläget i centrala Stockholm.Arbetstider 8.00 -17.00 Intervjuer kommer att ske löpande.Sista ansökningsdag är 2 februari.Tycker du att tjänsten låter intressant gå då in på vår hemsida www.inhouse.se, och under aktuella jobb hittar du denna annons - bifoga gärna CV och personligt brev ( gärna på engelska) Vi ser fram emot din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 januari 2007
  • Ansök senast: 24 februari 2007

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010