OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
"Medarbetare i kundtjänst ska arbeta med försäljning och transaktioner i det spontana kundmötet med såväl bankens kunder som potentiella kunder .
Medarbetare kundtjänst ska söka helhetslösningar utifrån kundernas enskilda behov för att därigenom skapa ökad lönsamhet för banken och hög kundtillfredsställelse hos kunderna".
Vi söker personer som är högskoleutbildade (ekonomi), de behöver inte ha tidigare bankerfarenhet men det är viktigt att de har den personliga drivkraften vilket är nummer ett.Personen ifråga ska vilja göra karriär inom banken, och med karriär menas att ha intentionen att vilja utvecklas i olika roller inom banken och se kundtjänst som en start på det.För att bli framgångsrik hos oss behöver man vara lösningsorienterad, handlingskraftig och tycka det är roligt och viktigt med nöjda kunder, men också att ha rätt attityd mot sina kollegor och tro att ett aktivt och ödmjukt samarbete spelar stor roll för framgång.
Vi fokuserar som sagt främst på personliga egenskaper, men naturligtvis måste man ha en bra förmåga att snabbt lära sig nya saker och ha potentialen att i framtiden kunna erbjuda våra kunder kvalificerad finansiell rådgivning.Enligt lagkrav måste man även genomgå en försäkrings- och placeringscertifiering vilket innebär att man måste kunna klara av sådana tester (efter att ha fått studiematerial och tid att läsa naturligvis).
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Harlén
016-16 48 01
Carl Ekelund
Lena Eriksson
Kjell Granlund
George Trantafillos
Magdalena Björkbäck
070-597 66 41
Heléne Wiberg
0101563790
Maria Eriksson
0101563790
Peter Tökke
Mustafa Naama
+46727301980