OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Vi söker en dispacher för vår kunds räkning. Har du erfarenhet av arbetsledning och koordinering inom IT så kanske du är precis den vi söker!
Tjänsten innebär arbetsledning av fälttekniker samt leda det dagliga operativa arbetet, IMAC-uppdrag för kunder inom både bank och detaljhandeln. Du ska också kunna ansvara för att säkerställa leverans som är i enlighet med avtalsvillkor med kunder.
Kvalifikationer:
Beskrivning
- Handlägger och bearbetar inkommande hård och mjukvaru ärenden.
- Registrera ärenden i kunds ärendehanteringssytem. Statusfrågor m.m.
- Ta emot många telefonsamtal som slussas vidare.
- Ansvarar för utskick & budservice flödet av reservdelar till kund. Dessa felanm hanteras via våra datasystem. Bevakar leverans och retur av densamma.
- Har mycket internkontakt med alla avdelningar inom företaget.
- Rättar och lägger upp produkter i masterdata som hamnar i callmonitor/bevakningsrutin i systemet.
- Rättar och lägger upp rätt id på felanmälningar som hamnar i fellogg.
- Ser till att kund skickar in rätt uppgifter. Avdelningen återkopplar till kundansvarig, att det blir rätt nästa gång dom felanmäler.
- Klarrapporterar/avrapp leveranser i miro, perle och andra webb-baserade system.
- Spindel i nätet roll, supportar även kollegor som vill ha hjälp med våra datasystem och frågor.
- Hanterar kunder via webbaserade portaler, öppnar och stänger felanmälningar.
PROFIL:
- Lätt för att sätta sig in i och lära sig nya arbetsuppgifter och datasystem
- Bör ha mycket god IT- och datavana, telefonvana
- Erfarenhet av att arbetat i SAP är ett plus.
- Mycket god vana av office paketet
- Stresstålig och med stor arbetskapacitet
- Serviceinriktad, socialkompetens
- Lösningsorienterad, problemlösare, gillar att lösa problem och hitta nya vägar att komma i mål
- Självgående och en lagspelare som är bra på att samarbeta
- Stresstålig, noggran självgående
- Teknikintresserad
- Meriterande att ha erfarenhet av att leda en mindre grupp
Förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska är ett måste.
Om arbetsgivaren:
En av Sveriges ledande leverantörer av tjänster, lösningar och produkter inom IT och kommunikation. Du kommer att vara anställd hos Barona och ditt uppdrag sker hos kunden.
Hur du ansöker:
Du söker denna tjänst via CV databas på barona.se.
Vid frågor kan du kontakta oss på 08-52520500 eller på e-post info@barona.se
Om Barona:
Barona är ett multi-service företag med en verksamhet som omfattar rekrytering, outsourcing tjänster, logi tjänster och Executive Search. Barona finns i fem länder och rekryterar runt 10.000 tjänster varje år för jobb inom hälsovård, kontor, IT, logistik, industri och byggnadsverksamhet, både tillfälligt och permanent. Vi är idag den största HR leverantör i Finland och en av de största arbetsgivarna. Förutom Finland verkar Barona också i Ryssland, Polen, Sverige och Estland.
Sökord:
Barona;