OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker till vår kunds räkning en noggrann och strukturerad supporttekniker som vill ta nästa steg i sin IT-karriär. Har du jobbat några år i en Service desk och vill jobba i en mer administrativ och ledande roll? Trivs du med att vara "spindeln-i-nätet"? Har du en stor ansvarskänsla och övergripande förståelse för arbetet i en servicedesk?
Då är det kanske dig vi söker!
Om Wise IT
Wise IT är ett rekryterings- och konsultföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Tänk dig ett jobb där du får möjligheten att ta nästa steg i din karriär. Oavsett om ditt nästa steg är att hitta din spetskompetens, testa nya saker eller arbeta med den senaste tekniken. Ett jobb med bra lön, trygghet, förmåner och ett stort nätverk. Ett jobb där du kan byta uppdrag om och när du vill. Uppdrag som vi letar upp till dig och som kan leda till en anställning eller värdefull erfarenhet. Vi står vi bakom dig hela vägen -- i ditt nästa steg.
Wise IT har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ingår i Wise Group, en koncern med specialistbolag inom HR och rekrytering. Wise Group är listat på Nasdaq Stockholm, Small Cap.
Din vardag
I rollen kommer du hantera, sortera och fördela ärenden som kommer in till 1st line. Du kommer att ansvara för och kontrollera arbetsflöden i 1st line och stödja medarbetarna i servicedesken i sitt dagliga arbete. Du är till exempel med och koordinerar kritiska incidenter som uppstår. I ditt arbete kommer du även att ha ansvar för dagliga avstämningar, skriva processer och rutiner samt föra statistik över servicedesken.
Du ingår i ett team med drivna och tekniskt intresserade personer. Ni sitter tillsammans i moderna lokaler nära vattnet vid Liljeholmen.
Vem är du?
Den här tjänsten passar dig som trivs i en koordinerande roll. För att passa in i rollen ser vi även att du har några års erfarenhet av att arbeta i en servicedesk. Du har därmed en övergripande förståelse för hur arbetet i en servicedesk fungerar. Du är en person som gillar att jobba administrativt då du är både strukturerad och noggrann. Utöver det här är du en social, nyfiken och kommunikativ person som har lätt att ta kontakt och samarbeta med andra människor.
Låter detta intressant?
Ansök redan idag! Urval sker löpande. Har du frågor eller funderingar, kontakta Johanna Nybom på johanna.nybom@wiseit.se eller Rebecca Levy på rebecca.levy@wiseit.se.
Vi ser fram emot Din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G