Distansarbete på heltid, är du vår nya dansktaliga kundservicemedarbetare?

Distansarbete på heltid, är du vår nya dansktaliga kundservicemedarbetare?

Arbetsbeskrivning

Receptionen finns på plan 6

Är du intresserad av att jobba remote från ditt hem och att jobba med kundservice – så kan det vara dig vi söker.

Just nu söker vi dansktaliga medarbetare till vår kundservice. Du arbetar helt och hållet hemifrån mot vårt Remote-team.

Tjänsterna avser heltidstjänster och behovsanställning med goda möjligheter för förlängning och fast anställning.

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god service via telefon, mail och chat. Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni kundservicen för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag.

Arbetstiden är schemalagd vardagar 07:00-20:00 och lördagar mellan 09.00-18.00.

Vi ser att du som söker:

• Är målinriktad och vill utvecklas
• Har lätt för att få kontakt med människor
• Kan och vill arbeta i grupp
• Söker nya utmaningar
• Talar och skriver flytande Danska
• Talar och skriver flytande Svenska

Vad erbjuder H1?

• Heltidsanställning eller behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till tillsvidare anställning.
• Distansarbete från hemmet oavsett stationering inom Sveriges gränser
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling

Skicka in din ansökan idag, rekrytering sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H1 Communication
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024