OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
WOS är en smyckesbutik med visionen att skapa en oas av modeaccessoarer och utgöra en språngbräda för oetablerad design.
Som Distribution manager på WOS har du ansvar för leveranser, lagerhållning, systemutveckling, samt att säkerställa att kunder får leveranser som är kvalitetssäkrade ur alla aspekter. Du kommer även att jobba med utveckling och anpassning av affärssystem, interna rutiner och arbetssätt. Vi ser gärna att du initierar och driver projekt för att förbättra kommunikationen mellan lager och säljavdelningarna.
Som Distribution manager på WOS kommer du att vara ansvarig för kärnan i verksamheten och jobba i nära samarbete med alla avdelningar inom WOS. Dagarna är fartfyllda och arbetsuppgifterna är varierade och kräver noggrannhet och effektivitet.
För att lyckas i din roll ska du:
Vara målinriktad, ambitiös, metodisk och ha en hög grad av ansvarstagande
Vara noggrann, serviceinriktad, kvalitetsmedveten och ha förmågan att agera snabbt.
Vara strukturerad, resultatorienterad och driven
Vara tydlig och ha god kommunikationsförmåga i svenska och engelska, både i tal och skrift
Inneha B-körkort
Din bakgrund:
Du har erfarenhet av arbete i motsvarande roll
Du har erfarenhet av kundservice
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att leda ett mindre team
Vi ser gärna att du jobbat med onlineförsäljning tidigare
Det är meriterande med erfarenhet av plattformarna shopify, eflow och kassasystemet sitoo.
Det vi kan erbjuda:
Heltidstjänst i Stockholm i en öppen och kreativ miljö med utrymme att växa.
Ansök med ditt CV och personliga brev till Olga Ridne på olga@wosstore.com
Vi kommer att intervjua kandidater löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kommer att tillsättas omgående.