OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MISTER YORK SÖKER DISTRICT MANAGER
Mister York är den nya burgarkedjan som utmanar branschen och erbjuder den nya generationens fast food. Mister Yorks första burgare serverades sommaren 2020 ur en food truck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger runt om i Sverige, och resan har bara börjat. Tillsammans skapar vi utvecklande arbetsplatser med möjligheter att växa.
Mister York skall utöka verksamheten norrut och därför kommer ytterligare en District Manager tillsättas.
Vad innebär rollen som District Manager på Mister York?
Som ny District Manager på Mister York kommer du att bygga upp ett helt nytt distrikt från grunden. Distriktet kommer inledningsvis sträcka sig från Stockholm med 4 timmars radie norrut. Tjänsten innefattar bland annat frekventa platsbesök vilket medför en hel del resande mellan distriktets restauranger. Med fördelen att bygga upp distriktet från grunden ges du möjlighet att växa in i din nya roll tillsammans med Mister Yorks expansion.
Arbetsuppgifter
Som District Manager på Mister York har du det övergripande ansvaret för ekonomi, drift och personal på samtliga restauranger inom ditt distrikt. Du som District Manager arbetar strategiskt med uppföljning och utveckling men har ett lika viktigt operativt ansvar i driften på dina restauranger. Du ser till att fastslagna prognoser och budget nås och representerar också distriktet i regionens ledningsgrupp.
Mister Yorks District Managers spelar en avgörande roll i huruvida gästupplevelsen lever upp till alla människors förväntningar. I ditt ansvar ingår att jobba strategiskt med utveckling, uppföljning och stöttning, för att lyckas med detta arbetar du regelbundet operativt i driften på dina restauranger.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Mäta, följa upp och rapportera hur restaurangerna levererar på uppsatta kvantitativa och kvalitativa mål i styrkort och affärsplan.
• Coacha General Managers inom våra fokusområden; kvalitet, service, renlighet, samt kostnadskontroll/lönsamhet.
• Aktivt granska och hitta nya förbättringsområden för restaurangerna inom området kostnadskontroll, såsom avtalsöversyn och att kritiskt granska entreprenörsofferter och fakturor.
• Rekrytera, utbilda och utveckla nya General Managers inom distriktet.
• Arbeta aktivt för att inkorporera förståelse för våra ledord respekt, ansvar och engagemang i den dagliga verksamheten.
Är du den vi söker?
Du har 3 + års erfarenhet av chefsroller inom servicebranschen eller någon liknande bransch, meriterande inom fast food. Du har som lägst en gymnasieexamen, därtill meriterande med vidareutbildning inom ekonomi, ledarskap och service. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Du har grundläggande kunskaper inom IT, meriterande är erfarenhet inom POS-system Oracle Micros.
Respekt, Ansvar och Engagemang är grunden i vårt dagliga arbete. Vi söker dig som delar och ser vikten av våra värderingar. Som person är du resultatorienterad och har god förståelse för siffror. Du är pedagogiskt lagd och kan leda andra föredömligt. Du har en naturlig känsla för service. Du uppskattar progressivitet och kan hantera förändringar. Du har förståelse för olikheter bland människor och har en agil approach gentemot såväl kunder som kollegor och anställda.