District Manager - Shurgard, Göteborg

Arbetsbeskrivning

Shurgard Self Storage är marknadsledare i Europa inom self storage lösningar för företags- och privatkunder.Shurgard grundades 1994 och har 190 anläggningar med över 500 anställda i sju europeiska länder.I augusti 2006 blev Shurgard ett dotterbolag till Public Storage som är världens största ägare och aktör inom self storage, med över en miljon kunder och mer än 2100 anläggningar i 38 stater i USA.Vi är angelägna om att satsa på våra medarbetare och på kompetensutveckling på alla nivåer.Vi söker nu efter duktiga och självgående personer som vill spela med i vårt lag.District Manager [[[[ Göteborg [ Vill du ta din karriär till nästa nivå?Trivs du i rollen som distriktschef med ansvar för verksamhet och personal.Shurgard, Europas ledande företag inom self-storage rekryterar just nu en Distriktschef till region Göteborg.Du ansvarar för den dagliga ledningen och driften av 5 anläggningar med en omsättning på ca 40 miljoner och leder och utvecklar din personal, ca 10 anställda.Du driver den dagliga försäljningen inom ditt distrikt och vidareutvecklar en kundfokuserad säljkultur.Du ansvarar för att anläggningarna når och överträffar sina försäljningsmål i enlighet med Shurgards normer och värderingar.[ [ Ansvarsområde:[ [Försäljnings- och resultatansvar för ditt distrikt. Leda, coacha och utveckla dina anställda på anläggningarna. Rekrytera och anställa i enlighet med Shurgards anställningspolicy och processer. Optimera bemanningen så att anläggningarna drivs effektivt och inom budget. Arbeta med nyckeltal och göra rutinmässiga kontroller inom drift, underhåll och säkerhet för att säkerställa att vi arbetar i enlighet med gällande rutiner och processer. Daglig uppföljning av anläggningarnas resultat och vid behov genomföra förändringar så att distriktet uppnår sina mål. Implementera lokala och centrala rutiner och processer. Ansvara för kostnadskontroll och investeringar för att säkerställa driften i enlighet med företagets rutiner och processer. Arbeta inom ett geografiskt spritt område, arbete vissa helger, vissa resor ingår i tjänsten.[ [ För att lyckas i denna roll måste du ha följande: Minst 3 års erfarenhet från kedjeföretag inom detaljhandeln i ledande befatttning med ansvar för verksamhet och personal är ett krav. Du har för tjänsten relevant utbildning. Erfarenhet av att leda en säljande organisation med starkt kundfokus och ansvar för kostnader och intäkter. Du är en driven ledare med genuint intresse och kunskap inom försäljning och kundservice och med en vilja att jobba nära verksamheten och komma till avslut. Kunskap och intresse att rekrytera, motivera och utveckla människor, ingjuta ansvartagande och skapa resultat. Du är en god organisatör och duktig på att planera ditt arbete. Du har mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska.

Kontaktpersoner på detta företaget

Irina Backman

Fredrik

Caroline Gimmerborn

Daniel Paulus

Anders Fischer

Sarah Björklund

Åse Sverinsson

Unn Telge Gunnarsson

Sophia Braunstein

Kristel Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 oktober 2010
  • Ansök senast: 31 oktober 2010

Besöksadress

Riddargatan 12A
None

Postadress

Riddargatan 12A
Stockholm, 11435

Liknande jobb


15 november 2024

Chef för  CRM och givarservice

Chef för CRM och givarservice

15 november 2024