OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du kundorienterad och har en näsa för affärer? Ta möjligheten och ansök till rollen som säljare redan idag!
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som säljare så arbetar du inom ett geografiskt avgränsat distrikt (mellansverige och södra Sverige), där du självständigt ansvarar för din kundportfölj och dina kundprojekt - samt aktiv bearbetning av nya kunder.
Då företaget verkar inom sjukvårdsrelaterade produkter, så riktar sig din försäljning i huvudsak mot sjukvården och landsting. Du arbetar i huvudsak på fältet och träffar kunderna i deras miljö. Därav är övernattning förekommande i tjänsten, varpå du är bekväm med detta. Du ansvarar för hela säljprocessen från start till slut, och trivs följaktligen i att bygga kundrelationer samt verka i en viktig roll inom säljorganisationen, med frihet under ansvar.
Om företaget:
Vår kund säljer, tillverkar och distribuerar kvalitetsprodukter från hela världen till den skandinaviska sjukvården.Bolaget har varit verksam i över 20 år, och är idag 10 stycken anställda med placering i Lerum. Mer information ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.
Din profil:
Skallkrav:
• Tidigare säljerfarenhet och förståelse av säljprocessen från besöksbokning till offert och uppföljning
• Du är en social, strukturerad och driven person
• Du trivs med att arbeta självständigt och besöka kunder
• Erfarenheter av resande tjänst och uppsökande säljarbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Körkort B
Meriterande:
• Tidigare säljerfarenhet är inom medicinteknik eller motsvarande
• Arbetslivserfarenhet från sjukvården
• Eftergymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av offentliga upphandlingar
Företaget är mer mån om att hitta en person med rätt personlighet och driv att lyckas, snarare än dina tidigare erfarenheter. Vi ser gärna att du är en glad och driven person med ett brinnande intresse för försäljning. Fortsättningsvis ska du vara social, framåt och ha glimten i ögat!
Om oss:
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget
Villkor
Start: April 2022
Omfattning: Heltid
Placering: Lerum
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 – 036 12 32
jesper.e@framtiden.com
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996