OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på en plats med optimism och framåtanda? Där saker och ting händer och där du som medarbetare kan trivas och utvecklas? Då är Falkenbergs kommun något för dig.
Falkenberg är en stad på attraktiva västkusten som befinner sig i ständig utveckling. Vi bygger nya bostadsområden, utvecklar våra verksamheter och fler och fler väljer att flytta hit. Det finns också goda möjligheter att pendla till Falkenberg.
Att vara anställd hos oss innebär många möjligheter med chans att kunna växa och utvecklas oberoende av yrkesval. Vi vill skapa en hållbar framtid för vår miljö, våra medarbetare, för våra barn, ungdomar och gamla.
Socialförvaltningen är en av kommunens två största förvaltningar med ca 900 tillsvidareanställda. Förvaltningen har som uppdrag att bistå våra kommuninvånare med vård och omsorg vid alla tillfällen i livet.
Vill du vara med och utveckla vår verksamhet?
ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten innebär patientansvar på särskilt boende med placering i Falkenberg.
KVALIFIKATIONER
Leg. distriktssköterska alternativt sjuksköterska.
Körkort krävs.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av befarad övertalig personal.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukskrivningsepidemi i Sverige
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Lena Lagergren
0346-88 67 51
Facklig representant kan nås via kommunens växel
0346-88 60 00
Christina Uddén, Enhetschef
0346-88 54 71
Facklig företrädare nås via kommunens växel
0346- 88 60 00
Lena Lagergren, Enhetschef
0346-88 67 51
Annelie Andersson, Enhetschef
0346-88 54 82
Lise-Lotte Vaxell, enhetschef
0346-88 54 71
Enhetschef Annelie Andersson
0346-88 54 82