Ditt nya jobb?  Order- och logistik hanterare

Ditt nya jobb? Order- och logistik hanterare

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Crem utvecklar, tillverkar och marknadsför det mest omfattande produktsortimentet i branschen. Vi leder marknaden när det gäller konstruktion och tillverkning av alla typer av kaffelösningar på professionell nivå. Vi har en djup kunskap och uppskattning för alla komponenter som gör kaffe speciellt – från typen av böna till maskinen som används och allt däremellan. Vi brinner för att skapa den perfekta kaffeupplevelsen med innovativ och mångsidig utrustning. Våra kaffemaskiner ger överlägsen kvalitet i koppen och vår passion är att du ska kunna njuta av en kopp gott kaffe, som du vill ha den, när du vill ha den.

Dina arbetsuppgifter
Rollen är varierande och utvecklande!
Du kommer att tillhöra Crem Internationals Customer Service Center som består av ett glatt gäng med oerhört hög servicenivå och ett stort lass humor. Order- och logistikhantering är dina huvudsakliga arbetsuppgifter, det innebär att du kommer hantera och registrera order från kunder runt om i världen. Ansvara för exporthantering, bokning av frakter och framtagning av andra relevanta dokument. Ta fram rapporter och hantera reklamationer ingår också i din arbetsdag. Kundservice innebär det att du får hjälpa kunderna med alla tänkbara frågor, såsom produktfrågor, priser, rabatter, artikelnummer och leveranstider.


Din profil
I den här rollen är du en lagspelare som är kommunikativ, strategisk och hjälpsam. Du är en person som har mycket eget driv och har ett bra kundfokus, lätt för att kommunicera med alla sorters människor och ser utmaningar i stället för problem. Du är inte rädd för förändringar och trivs med att arbeta med flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Tar ansvar, självgående och gillar att ta egna initiativ. Du är inte rädd för att tänka nytt och utmana gamla rutiner för att hitta effektivare arbetssätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper men ställer också krav på relevant erfarenhet då vi behöver stärka vårt team och bli bäst på det vi gör. Meriterande är tidigare arbete med frakthantering. Du ska behärska svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift



Om Industrisupport
Det här är en direktrekrytering, vilket innebär att du från första dagen får en anställning hos kundföretaget. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag.

Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar inom olika yrkesområden. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Industri Support Värmland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2023
  • Ansök senast: 17 november 2023

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024