OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår skandinaviska konstruktionsavdelning söker vi nu en serviceinriktad kollega för service och underhåll av våra danska och svenska butiker.
För att stödja våra butiker på bästa sätt kommer dina uppgifter främst att vara att samordna och optimera drifts- och underhållsaktiviteter, men också att hjälpa till med vår operativa byggverksamhet, t.ex. i samband med etableringen av nya butiker.
Tjänsten ger möjlighet att:
• Utveckla dig själv i samarbete med våra erfarna och kompetenta kollegor, partners och/eller ditt eget nätverk.
• Analysera och planera åtgärder, t.ex. energioptimeringsåtgärder, bland annat med hjälp av vårt tekniska styr- och övervakningssystem (PLC).
• Arbeta brett och självständigt, med möjlighet att påverka våra arbetsmetoder och rutiner för att förbättra kvaliteten på vårt arbete.
Vem är du?
• Som person är du nyfiken och vill lära dig mer. Du gillar att arbeta självständigt och motiveras av frihet under ansvar. Du är en lagspelare med en hög servicenivå, som naturligtvis stöder våra butiker eller en kollega vid behov.
• Det är ett krav att du har en grundläggande teknisk förståelse. Det är en klar fördel om du har ytterligare kunskaper om hur tekniska installationer fungerar och är uppbyggda, t.ex. ventilation, kylning, styrning och reglering.
• Det är också en fördel om du har erfarenhet av kontraktsskrivning och/eller underhållsplanering.
• Förutom svenska ser vi gärna att du har språkkunskaper i danska, kanske tyska och/eller engelska.
• Vi antar att du är en erfaren datoranvändare med grundläggande kunskaper i Excel. Du har också körkort B, eftersom tjänsten kräver det.
Vi erbjuder
Du kommer att bli en del av en internationell organisation där ledningen ständigt fokuserar på en god arbetsmiljö och medarbetarnas välbefinnande. Vi erbjuder ett spännande samarbete med både svenska och danska kollegor på huvudkontoret i centrala Köpenhamn, butiksanställda i Sverige och Danmark och tekniska kollegor runt om i Europa, särskilt vår internationella tekniska avdelning i Tyskland.
Du kommer att arbeta delvis på kontoret och delvis hemifrån eller på plats i våra butiker. Med vår teknik kan du arbeta var du än är. Denna position utgår från vårt Skandinaviska huvudkontor i hjärtat av Köpenhamn, mitt emot centralstationen i hemtrevliga och ljusa lokaler. Man kommer anställas enligt danska villkor och pensionssystem. Utöver detta kommer du ha flextid, personalrabatter och inte minst, 37 timmars arbetsvecka!
Ansökan
Om det här låter spännande, skicka oss din ansökan, med CV och personligt brev så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan tidsfristen löper ut.
Kontakta
Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Construction Manager Paun Rajak på +45 8188 2274.
DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Ekborg, Butikschef
08 590 306 08
Jessica Wallgren,
08 449 51 96
Arnela Hafizovic, Butikschef Haninge
08 - 777 58 32
Daniela Thissen, Försäljningschef
0767803222