Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
· Rollen som Driftansvarig hos oss innebär att du ansvarar för den löpande driften i företaget.
· Personalansvar, utveckla medarbetare, vilket inkludera rekrytering.
· Styra verksamheten med hjälp av arbetsledare.
· Inneha ett delegerat ansvar för arbetsmiljöansvar
· Arbeta aktivt för att upprätthålla och förbättra kundnöjdheten.
· Budgetansvar
· Ansvarar tillsammans med verksamhetsutvecklare för hantering av upphandlingar.
· Ansvarar för att kvalitetskontroller utförs.
Kvalifikationer:
Utbildning:
Krav: gymnasieskola, ledarskapsutbildning eller tidigare erfarenhet som ledare.
Meriterande: Kunskap/utbildning inom Insta 800, SRY, Pryl.
Erfarenhet:
Minst tre års erfarenhet av operativ verksamhet, gärna inom lokalvård
Erfarenhet av att leda team samt självständigt hantera ansvar för ekonomi, miljö, arbetsmiljö, personalfrågor och kundrelationer.
Personliga egenskaper:
För att lyckas i rollen som Driftansvarig
· En stabil, närvarande och motiverande ledare som kan engagera och utveckla sitt team.
· Självständig och proaktiv, med förmåga att initiera och genomföra förändringsarbete.
· Affärsinriktad och erfaren av att balansera operativa beslut med ett ekonomiskt perspektiv.
· En skicklig kommunikatör och lagspelare med utmärkt samarbetsförmåga.
Övriga krav
B-körkort.
Datorvana
Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Skicka ditt CV och personliga brev till hr@cleaningsupport.se
Övrig information
Då våra annonser kan få stora mängder sökande har vi inte möjlighet att bekräfta allas ansökan. Vi ber om förståelse för detta.