Driftassistent på heltid till attraktiv kund

Driftassistent på heltid till attraktiv kund

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du i roller där du får kombinera din känsla för struktur med din serviceådra? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig. Vi söker nu en driftassistent / kontorsassistent till vår attraktiva kund i Örebro. 
 Med dig i bagaget har du troligen 1 års erfarenhet från ett serviceyrke och
gymnasieutbildning. Du får också möjligheten att vara en del av ett företag som satsar mycket på personlig utveckling. Låter inte det lockande för just dig? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Ansvarsområden
Som medarbetare är du en del av teamet där vi eftersträvar en trygg arbetssituation.
Gemenskap och respekt för individen är två nyckelord som kunden strövar att jobba efter. Som driftassistent är din huvudsakliga uppgift att assistera driftchefen med administrativa
arbetsuppgifter. Du är dennes högra hand och förväntas bidra med dina kunskaper genom att;
Granska och kontrollera dokumentation gällande exempelvis tidrapporter, utförda arbeten, körjournaler och fakturor.
Ta emot och lägga upp bokningar i företagets bokningssystem.
Hantera övrig tillkommande administration.


Arbetstider
Detta är ett konsultuppdrag hos Randstad med placering i Örebro. Uppdraget är på heltid på 6 månader med stora möjligheter att få en fast anställning hos kund.  Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8-17. Uppdraget förväntas starta omgående.

Kvalifikationer
Här behöver du:
Gymnasieutbildning
 Färdigheter i Microsoft Office-paketet.
Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

För den här tjänsten söker vi dig som är initiativtagande och självgående i ditt arbete. Vidare tror vi att du trivs med att växla mellan olika arbetsuppgifter och klarar av att leverera hög kvalitet även då tempot går upp. Är du noggrann och trivs med att ge service kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.
Har du minst ett års erfarenhet från ett serviceyrke så ser vi det som plus men inte ett krav.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2020-02-23 Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 23 februari 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024