OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lokalförvaltningen är en av Göteborgs Stads fastighetsorganisationer och en av Sveriges största offentliga fastighetsförvaltare med lokalytor på över två miljoner kvadratmeter. Vår vision är att vara en ledande byggherre och fastighetsförvaltare med göteborgarnas bästa för ögonen. Att vistas i en miljö där man mår bra är en självklar rätt vare sig man är två, trettio eller nittio år - våra drygt 470 medarbetare bygger och förvaltar miljöer att utvecklas, trivas och åldras i. Vårt uppdrag är att bygga, anpassa och förvalta bland annat skolor, förskolor, äldreboenden och boenden med särskild service. Arbetet sker i nära samarbete med våra kunder. Besök gärna http://www.goteborg.se/lokalforvaltningen
ARBETSUPPGIFTER
Vi på serviceavdelningen ansvarar för tillsyn, reparation samt drift av områdena mark, byggnad och installationer över tid med god teknisk status och nöjda kunder. Detta uppnås genom ett nära samarbete med kund, förvaltningens övriga avdelningar samt andra
organisationer i staden. Avdelningen ansvarar för att genomförandet av besiktningar som myndigheter kräver samt bidrar till utvecklingen av energisparåtgärder. Tjänsten som driftassisten är placerad på område myndighetskrav, säkerhet och storkök, MSS. Uppdraget för området är i huvudsak att arbeta med tillsyn och skötsel samt reparationer så att våra kunder kan bedriva sin verksamhet bekymmersfritt.
Dina arbetsuppgifter;
Som driftassistent har du en centralroll i vår arbetsgrupp som dagligen sköter storköksutrustning med tillsyn o skötsel samt reparationer. Du stöttar enhetens driftingenjörer med olika arbetsuppgifter så som att ta emot felanmälningar, beställa arbeten av extern leverantör, olika kunduppdrag, fakturahantering, registrering av nya system etc.
Vem blir din chef;
Robert Peters är som ledare/chef tydlig och rak i sina budskap och förväntar sig engagemang och stort kundfokus utav sina medarbetare. Med Robert som chef arbetar du med frihet under ansvar.
-Mitt teknikintresse präglar mitt ledarskap och jag är lyhörd för utveckling inom området. Arbetsmiljön är något som jag känner är av stor betydelse, för mig är det viktigt att arbetsliv och privatliv harmoniserar.
Vill du veta mer om Robert Peters, gå gärna in på Linkedin;
https://www.linkedin.com/in/robert-peters-1297085b/
Följ länken för att titta på vårt uppdrag;
https://www.youtube.com/watch?v=V-msMmDoTG0
KVALIFIKATIONER
Våra förväntningar på dig;
Vi söker dig som på ett engagerat och självständigt sätt vill arbeta med ovanstående arbetsuppgifter. Viktiga egenskaper är en hög servicekänsla, noggrannhet och god samarbetsförmåga. För tjänsten krävs gymnasieutbildning, god datorvana samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid den personliga lämpligheten.
ÖVRIGT
Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Våra medarbetare har breda och varierade kompetenser. Vi arbetar i trevliga lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykel förmåner. Vi på Lokalförvaltningen arbetar för ett hållbart arbetsliv. Med detta menar vi att du skall kunna kombinera ett spännande och givande yrkesliv med ett hållbart och rikt liv utanför arbetet. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på enheten. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.
Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.