OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker just nu en driftchef till en av våra kunder i Ludvika.
Vi söker dig som är affärsinriktad och som drivs av att skapa och vårda långsiktiga kundrelationer. Vi letar efter dig som vill utveckla och leda vår fastighetsleverans tillsammans med vår kund.
Som driftchef kommer du ansvara för den dagliga samordningen och ledning av personal bestående av 12 medarbetare och leveranser inom gruppens verksamhet. Du kommer även att utveckla och upprätthålla en god kommunikation med medarbetare, men även en god och affärsmässig kommunikation med kunder och leverantörer. Arbetsuppgifterna inkluderar även att identifiera och utnyttja synergier mellan den eller de uppdrag och tjänster som dina medarbetare utför. Du ingår även i sitens ledningsgrupp.
Du kommer även att:
-Optimera och effektivisera det korta och långsiktiga fastighetsunderhållet i kunds fastigheter
-Utveckla, driva och genomföra förbättringsåtgärder och kostnadseffektiva underhållsplaner
-Implementera moderna underhållsprocesser, arbetsmetoder och verktyg
-Fortsätta utveckla metoder kring analyser av underhållsdata samt ge input till relevanta KPI:er
-Operativt ansvar i linje med finansiella mål och delaktig i månadsbokslut samt arbeta med effektiva kassaflödesprocesser
Start: Omgående
Arbetstid: Dagtid
Din profil
Vi söker dig som har:
Teknisk utbildning alternativt motsvarande kompetens erhållen genom flerårig erfarenhet
Minst 5 års erfarenhet av fastighetsteknik/underhåll gärna från produktion
God ledarerfarenhet
Ekonomisk kunskap i form av förståelse för resultaträkning och kassaflöde
Mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift på såväl svenska som engelska
Det är även meriterande om du har erfarenhet av att tillämpa omfattande avtalsleveranser och förmågan att lära dig avtal och förstå grundläggande avtalsjuridik inom fastighetsservice samt god datorvana.
Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder.
Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.
Välkommen med din ansökan idag!
Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration.
Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses.
Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001.
Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet.
För mer information och nyheter, följ oss gärna på:
Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner
LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as