OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Operations Manager Job Description
As a Restaurant Manager, you will overtake a variety of responsibilities and duties such as restaurant marketing strategies, recruiting and hiring restaurant staff, training, overseeing food quality, developing menus as well as greeting and serving restaurant guests. You will be tasked with tightly controlling the economic side of the business, whilst maintaining a high level of service.
Operations Manager job description should contain the following duties and responsibilities:
Manage and oversee the entire restaurant operation
Deliver superior guest services
Ensuring guest satisfaction
Plan new and update existing menus with the Executive Chef
Plan and develop the overall restaurant marketing strategy
Respond efficiently to customer questions and complaints
Organize and supervise shifts
Manage and lead staff
Hire new employees
Training and evaluate staff performance
Estimate consumption, forecast requirements and maintain inventory
Manage restaurant supplies
Control costs and minimise waste
Nurture a positive working environment
Monitor operations and initiate corrective actions
Implement innovative strategies to improve productivity and sales
Restaurant Manager job description should contain the following requirements and qualifications:
Extensive food and beverage knowledge
Computer literacy
Familiarity with restaurant Caspeco P.O.S. and backoffice, Bazaro and Get Compliant software is a plus
Experience in event planning
Strong leadership, motivational and people skills
Good financial management skills
Critical thinker and problem-solving skills
Team player
Good time-management skills
Great interpersonal and communication skills
Driftchef Brödernas
Som person är du resultatinriktad och tar ett självständigt ansvar för dina egna arbetsuppgifter. Du tar även ansvar för det gemensamma resultatet och gör vad som krävs för att verksamheten ska uppnå sina mål. Din roll är bred så du har en förmåga att hantera flera uppgifter parallellt, prioritera bland dessa och anpassa dig med lätthet till ändrade förutsättningar och omständigheter.
Vi söker en: stabil, noggrann och ambitiös ledare som vill vara med och bygga Brödernas Stockholm utifrån vår vision och marknadsplan. Som driftchef kommer du ansvara för hela verksamheten, det operativa och det administrativa och du kommer vara en del av den dagliga driften.
Vi vill att du: Älskar att arbeta med människor och kan få såväl gäster som medarbetare att verkligen trivas hos oss. Vi vill ge alla en riktigt, god, trevlig och rolig restaurangupplevelse.
Vi söker dig som: vill utvecklas som ledare samt har intresse för försäljning, drift och utveckling av affärsverksamhet har goda datorkunskaper har mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, i tal såväl som skrift. har ett par års arbetslivserfarenhet i restaurangbranschen som ledare tidigare har arbetat med ledarskap, exempelvis som chef eller arbetsledare arbetat i en roll där du haft stort självständigt ansvar
I arbetet ingår: Personalansvar - rekrytering, anställning, utbildning, uppföljning och schemaläggning
Dagligt arbete i drift: Daglig administration för att följa och nå gemensamt uppnådda mål gällande ekonomi och försäljning.