OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor är en av Nordens ledande serviceleverantörer inom facility management (FM).
Vi samordnar, utför och utvecklar olika tjänster i och omkring en fastighet. Ambitionen är att leverera marknadens smartaste och mest utvecklade erbjudande – vi kallar det Service med IQ.Bland kunderna finns större och mindre verksamheter i många sektorer – såväl privata som offentliga. Coor bedriver verksamhet främst i Norden, men har också viss närvaro i Belgien, Estland, Polen och Ungern.
Vill du vara med och leda, driva och utveckla Coors lokalvårdsleveransen i Borås/Skövde?
Ditt Nya Arbete
Vi söker dig som på ett affärsmässigt, kundorienterat, serviceinriktat och kvalitetsmedvetet sätt vill leda, driva och utveckla vår lokalvårdsverksamhet.I rollen som chef kommer du arbeta med både långsiktig planering och utveckling. Rollen innebär ett helhetsansvar för kund, leverans, personal och ekonomi. Leveransen består till stor del av fasta avtal men även uppdrag och utgörs i huvudsak av lokalvård.I dina arbetsuppgifter ingår bl.a.
- Kundansvar och löpande dialog med kund inom ramen för leveransen
- Operativt i samarbete med driftledare samt leda och koordinera verksamhetens löpande arbete
- Koordinering, styrning och samarbeta med andra grupper inom Coor såväl som med underleverantörer
- Upprätta mål samt löpande uppföljning av dessa
- Att vara en aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund
- Personalansvar och utveckling av medarbetare
- Budget, prognos och bokslutsarbete
- Att aktivt delta i regionens ledningsgrupp
Din Bakgrund
Vi vill att Du har relevant erfarenhet av motsvarande befattning i en kund- och serviceorienterad organisation. Erfarenhet från ledarskap inom lokalvård är meriterande men gedigen lokalvårdsbakgrund är ett krav. Vi ser även att du är väl bekant med INSTA 800 och andra kvalitetsuppföljningssystem. Vidare tror vi att du har en stark drivkraft samt är lösningsfokuserad och strukturerad. Du behöver kunna leda och motivera din verksamhet i det dagliga arbetet och ha ett gott sinne för affärer och ekonomisk uppföljning. Som person är du flexibel, serviceinriktad och kan arbeta både självständigt och i grupp. För alla våra tjänster fäster vi stor vikt vid ansvarskänsla, ordningssinne och att du har en positiv inställning. Relevant datorvana och B-körkort är ett krav.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placeringsort i Borås eller Skövde.
Har du frågor till tjänsten är du välkommen att kontakta Prima Rekrytering, Seniorkonsult Per Grytter på telefon 0760-253596 eller mail per.grytter@primarekrytering.se
Välkommen med din ansökan!