OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar nu efter dig som vill utveckla och leda vår fastighetsleverans på ett helt nytt logistikcenter tillsammans med våra medarbetare och vår kund Coop .
Om rollen
Som driftchef kommer du ansvara för den dagliga samordningen och ledning av personal och leveranser inom gruppens verksamhet. Du kommer även att utveckla och upprätthålla en god kommunikation med medarbetare, men även en god och affärsmässig kommunikation med kund och leverantörer. Arbetsuppgifterna inkluderar även att identifiera och utnyttja synergier mellan den eller de uppdrag och tjänster som dina medarbetare utför.
Som driftchef har du ett helhetsansvar för fastighetsleveransen, bland annat:
• Daglig samordning och ledning av medarbetare och serviceleverans
• Säkerställa att gruppen arbetar på ett välorganiserat, effektivt sätt efter fastställda rutiner
• Driva ett aktivt ledarskap och utveckla dina medarbetare
• Utveckla och upprätthålla en god och affärsmässig kommunikation med kund
• Resultatansvar samt ansvar för det löpande ekonomiarbetet
Din bakgrund
Vi söker dig som har en teknisk utbildning och trivs i en omväxlande yrkesroll. Du bör ha god initiativförmåga och är en drivande person. Eftersom du har har mycket kontakt med kunder, kollegor och leverantörer, så ställer vi höga krav på social kompetens. Du har förmågan att bygga långvariga relationer och kan på ett tydligt sätt kommunicera med kunder och medarbetare. För att trivas i rollen uppskattar du att arbeta under ett högt tempo i en dynamisk och föränderlig miljö. Du har erfarenhet av ledarskap och motiveras av att leda andra. Du har förmågan att entusiasmera, leda och stötta dina kollegor. Vidare har du ekonomisk kunskap i form av förståelse för resultaträkning och kassaflöde.
Vi erbjuder
Vi erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats som kännetecknas av en öppen, utvecklingsorienterad och prestigelös kultur. Som driftchef hos oss får du arbeta brett med olika typer av uppgifter, vi erbjuder pension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. Du blir en del av ett härligt team som motiverar och ställer upp för varandra och där vi dagligen arbetar tillsammans för att skapa och upprätthålla den fina kultur som vi faktiskt har byggt upp. Vi arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.
Kontaktuppgifter
För mer information vänligen kontakta anställande chef Stefan Kallstenius på 010-559 58 33. Urval och intervjuer genomförs löpande.
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354