OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: För ett stort tekniktungt företag i Stockholm söker Maxkompetens just nu efter en helpdesk och supporttekniker. Arbetet kommer att fokusera kring support av företagets produkter främst inom biljettautomater och sedelhanteringsutrustning. Du tar emot inkommande felanmälningar från banker och andra företag som använder "sedel- och biljettautomater" och hjälper till med att lösa tekniska ärenden. Företaget sitter i fräscha lokaler i Kista centrum och du kommer att arbeta i en grupp av c:a 10 personer. I Stockholm arbetar strax över 100 personer men företaget finns över hela världen. Krav på person: Vi söker dig som har erfarenhet från service/support av skrivare, hårdvara och/eller sedelhanteringsutrustning/biljettautomater. Du har också erfarenhet från storage/server. Vidare är det viktigt att du har god allmän teknisk kunskap samt att du är driven, social och framåt. Du måste känna dig bekväm med att använda telefonen för att guida och handleda folk. Ibland kan det uppstå stressiga situationer så det är också viktigt att du trivs i en sådan miljö. Noggrannhet och ansvarskänsla är en förutsättning då du skall kunna arbeta i grupp såväl som självständigt. Du får heller inte vara tidigare straffad för ekonomisk brottslighet. Utdrag ur brottsregistret kommer att krävas. Start: omgående Omfattning: heltid, tillsvidare Arbetstid: Varierande enligt schema Plats: Kista Lön: Individuell marknadsmässig lön