OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi förstärkning till vårt kontor i Göteborg på vår Lager & Logisitkavdelning.Vi erbjuder ett utmanade och varierande arbete i ett väletablerat och uppåtgående företag för den personen som brinner för bemanning.Arbetsuppgifterna består av: - Administrera annonser och orderregistrering - Intervjua potentiella kandidater - Marknadsaktiviteter - Rekrytering till egen kandidatpool - Personalansvar och kundansvar med försäljning - Relationsbyggande gentemot befintlig kund och nya kunder - Personalaktiviteter - Medverka i kampanjer och på mässor Du kommer att arbeta i ett glatt team där goda relationer med kunder, kandidater och kollegor står högst på prioriteringslistan.Du är en naturlig nätverksbyggare med hög social kompetens och förmåga att skapa, utveckla och förädla affärsrelationer.Eftersom arbetet ställer stora krav på flexibilitet, noggrannhet, självständighet och stresstålighet är detta egenskaper som vi eftersöker.Vi ser gärna att du har kunskaper inom LO avtalet. Kvalifikationer: - Gärna tidigare erfarenhet från bemanningsbranschen, LO-området - Akademisk utbildning - Goda kunskaper i Office - Kommunicerar obehindrat i engelska i tal och skrift - Driven och resultatinriktad med lönsamhet i fokus - Du förstår vikten med att jobba i team, vetgirig och fokuserad - Prestigelös, flexibel, målinriktad, hög social kompetens - B-körkort - Snabb och gillar att arbeta i ett högt tempo. Vi erbjuder: För rätt person så erbjuder vi ett stimulerande arbete på vårt kontor mitt i City.En social arbetsplats med "högt" i tak och nära samarbete mellan arbetsgrupperna.Vi arbetar i en dynamisk miljö i en uppåtgående bransch i ett stabilt företag, med stora välmeriterade kundkonton.Varmt välkommen in med din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kommer att tillsättas omgående.Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00