Driftig och serviceminded Office Coordinator

Driftig och serviceminded Office Coordinator

Arbetsbeskrivning

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Vi söker en erfaren receptionist som är redo att ta klivet till ett helhetsansvar för vår kunds kontor som Office Coordinator. Du brinner för service, älskar dina kunder och sätter en ära i att alltid leverera proffsig service. I rollen blir du vår kunds ansikte utåt där du med ett professionellt mottagande får kunden och dess gäster att känna sig varmt välkomna i en trivsam och säker miljö.

Placeringsort är ett av kundens större kontor i Liljeholmen med 500 kontorsplatser. Office Coordinator och två lokalvårdare utgör teamet på plats. Det är ni tillsammans som ansvarar för servicen på kontoret vilket ställer högt krav på självständigt arbete. På kundens huvudkontor i Solna har vi två receptionister som Office Coordinator har nära samarbete med genom veckomöten för hjälp och stöd vid frågor och frånvaro.

Exempel på arbetsuppgifter

• Ta emot besökare
• Daglig kundrelation med alla som arbetar i huset
• Hantera telefon och flera olika mailboxar
• Boka mötesrum och catering
• Hantera post, paket och bud
• Hantera felanmälningar
• Hantera behörigheter och passerkort
• Ha koll på säkerhetsrutiner, lås, larm, första hjälpen
• Genomföra årliga risk- och säkerhetskontroller i huset
• Kontakt med kundens samarbetspartners och leverantörer
• Planera och vara kontaktperson för flytt- och städprojekt i huset
• Hålla ordning och reda i front- och backoffice
• Se till att reception, entré och mötesrum är iordning och material påfyllt
• Dagligt samarbete och stöttning med lokalvård
• Vara behjälplig med div administrativa uppgifter
• Bidra till ständiga förbättringar av arbetsrutiner och kundupplevelse
• Vid behov stötta receptionen på kundens huvudkontor på distans eller på plats

Din Profil

För att du ska trivas hos oss och i rollen behöver du vara en lösningsorienterad fixare som är beredd att göra allt för kunden och trivas med att arbeta självständigt med omväxlande uppgifter där du är spindeln i nätet som inte är rädd för att ta beslut.

Med din erfarenhet som receptionist bidrar du med att vara en god organisatör och kommunikatör van att skapa goda relationer med kunder och kollegor. Du delar våra värderingar om ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet.

Krav

• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Officepaketet (Outlook, Word, Excell, Power Point)
• Vana att lära sig nya datasystem
• Minst 3 års erfarenhet av receptionsarbete eller liknande roll med kontorsansvar

Vad vi kan erbjuda dig

En varierande roll där du tillsammans med dina kollegor har ansvaret och friheten att utforma ert arbete. Vi är ett tight team där vi hjälper varandra genom att dela med oss och ha roligt tillsammans. Vi sätter högt värde i att leverera professionell service i alla lägen där din insats har stor betydelse för kundens helhetsupplevelse och för att nå uppsatta mål. ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för såväl medarbetare som för kunden. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom varierande områden.

Anställningens omfattning

Tillsvidareanställning på 25 tim per vecka med goda möjligheter för utökad arbetstid. Vi tillämpar 6 månaders provtidsanställning. Arbetstider mån-fre dagtid.

Start snarast efter överenskommelse.

Löpande rekrytering vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum gått ut 2021-08-20.

Vid frågor om tjänsten, kontakta Petra Westring, Key Account Manager, 073-436 02-74.

Observera, vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Välkommen att ansöka genom att gå in på vår hemsida: www.issworld.com/jobbahososs/se och registrera ditt personliga brev och CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte kunna hanteras.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ISS Facility Services AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2021
  • Ansök senast: 20 augusti 2021

Postadress

Norra Järnvägsgatan 52
SKELLEFTEÅ, 93137

Liknande jobb


22 november 2024