Driftig Receptionist

Driftig Receptionist

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Just nu söker vi en trevlig, initiativtagande och serviceinriktad person som vill arbeta som receptionist på heltid hos vår kund i Helsingborg. I tjänsten som Receptionist ansvarar man för receptionen och utför sedvanliga kontorsuppgifter. Arbetsuppgifterna inkluderar att ta emot och skriva in besökare, ansvara för telefon och mail, hantera post och administration samt hålla ordning och reda i gemensamma utrymmen etc.

Din profil
Vi söker en noggrann person som är ansvarstagande och har lätt för att lära nytt. Det är viktigt att du har god kundkommunikation, är serviceinriktad och kan hantera stressigare perioder under dagen. Som person bidrar du med positiv energi och har ett välkomnande sätt gentemot de personer du kommer i kontakt med.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2020
  • Ansök senast: 14 maj 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Receptionist

11 oktober 2024

11 oktober 2024

Engagerad Receptionist till Elander Advokatbyrå

Engagerad Receptionist till Elander Advokatbyrå

11 oktober 2024