OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du strukturerad, brinner för service och trivs i en miljö i ständig utveckling?
Vägjobb i Sverige söker just nu en till Driftkoordinator. Känner du igen dig i ovan? Tycker du att tjänsten låter spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag.
Arbetsbeskrivning:
Som driftkoordinator ansvarar du för hantering av inkommande bokningar av våra tjänster ex TA-planer, trafikvakter, skyltmaterial och TMA-skydd.
Rollen innebär ett aktivt arbete där din dag består i kontinuerlig kontakt med både kunder, underentreprenörer, medarbetare och myndigheter. Du har en nyckelroll hos oss, då du och dina kollegor på driftavdelningen planerar och koordinerar våra arbeten ute på vägen, säkerställer kundens behov och önskemål, samt att rådande regelverk och avtal efterlevs.
Det är viktigt för rollen som koordinator att du besitter en stor administrativ förmåga, ha ett sinne för detaljer, service, ordning och struktur. Vi är ett tight team som under perioder jobbar under högt tryck, så din samarbets- och kommunikationsförmåga är A&O för att du ska trivas hos oss.
Exempel på arbetsuppgifter utan inbördes ordning:
Inkommande bokningar
Förbereda och hålla i startmöten
Daglig dokumentation
Tidredovisning- kontroll och attest
Administrera kvarställt material
Administration av drivmedelskort/id06
Kundkontakt
Orderläggning
Resursplanering
Statistikuppföljning
Utvecklingsarbete
Projektledning
Del i Jouren, schemalagt
Meriterande egenskaper/erfarenheter:
Branscherfarenhet
Projektledning
Kundservice
Meriterande programvaror:
Briljant
Addmobile
Office 365
Lime (CRM)
Krav:
Tidigare arbete med resursplanering/logistik/kundservice
B körkort
Mycket god svenska i skrift och tal
Engelska
God vana av arbete i datormiljö
Information:
Tjänsten är heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 mån provanställning
Lön enligt överenskommelse
Rekryteringen sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Vi undanber oss kontakt av rekryteringsföretag.