Driftkoordinator till Stockholm Vatten och Avfall!

Driftkoordinator till Stockholm Vatten och Avfall!

Arbetsbeskrivning

På Stockholm Vatten och Avfall hittar du kollegor som brinner för att göra Stockholm till en mer hållbar stad. Som driftkoordinator kommer du att axla en viktig roll i kedjan och kan förvänta dig en socialt stimulerande arbetsdag, med såväl interna som externa kontaktytor. Du behöver inte den längsta meritlistan, vi söker dig som har ett starkt intresse för service och kommunikation och som har ett tydligt engagemang. Om du lockas av att arbeta i en stor organisation med många möjligheter, där du dessutom får chans att arbeta med kollegor som har unik kunskap om branschen, ser vi fram emot din ansökan. Vi söker dig som kan börja omgående, så sök tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN



När stockholmarna påverkas av väderförändringar så som starkt skyfall, inkommer ärenden till Stockholm Vatten och Avfall. Den enhet som du kommer tillhöra som driftkoordinator står för att ringa upp kunder som har ett registrerat ärende. Dessa ärenden kan vara exempelvis en översvämning i en källare som behöver omhändertas av Stockholm Vatten och Avfalls fälttekniker. Du kommer att ansvara för att gå igenom ärenden, sedan ta kontakt med kunden och säkerställa en tid som passar med en tekniker som bokas ut för platsbesök. Du kan förvänta dig en roll som kommer innebära en del problemlösning och komplettering av anmälan som har inkommit. Du kommer således att hantera dessa genom att kontakta de personer som hanterar ärendet och även sköta administrationen.

Du erbjuds


* En tjänst där du kommer få utveckla din kommunikativa förmåga och ha många kontaktytor, både internt och externt.
* En unik arbetsplats som kommer berika dig med meriterande kunskap och erfarenhet inom VA-branschen.
* En välgrundad introduktion med en mentor som stöttar dig tills du är säker i rollen.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om
vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
• Ringa utgående samtal för bokning av tekniker hos kunder som har anmält ett ärende.

• Säkerställa att tid mellan kund och tekniker passar och skapa tidsbokningen i systemet.

• Arbeta löpande med komplettering av anmälan som inkommit samt lösa eventuella problem.

VI SÖKER DIG SOM
• Har mycket god kommunikativ förmåga på svenska i tal och skrift, då språken används dagligen.

• Kan och vill arbeta heltid under sommarmånaderna.

• Har god datavana och kan med enkelhet sätta dig in i nya system.

• Har erfarenhet av administration, detta kan du erhållit från studier.

Vi ser det som meriterande, men inget krav, om du:

• Har arbetslivserfarenhet av handläggning/kundtjänst eller motsvarande.

Som person är du:

• Serviceminded

• Noggrann

• Initiativtagande

Övrig information


* Start: omgående


• Timbaserad månadslön, cirka 22tkr/mån.


* Omfattning: heltid, kontorstider. Uppdraget förväntas pågå 6 månader med chans till förlängning, förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet.
* Placering: Ulvsunda, hemarbete kan bli aktuellt framgent.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Stockholm Vatten och Avfalls önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2021
  • Ansök senast: 22 juli 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024