OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
Till vår kund söker vi nu en driftledare till ett bolag beläget i centrala Stockholm. Företaget är en heltäckande teknikpartner inom ett flertal områden och är verksamma inom Norden.
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som driftledare kommer du att arbeta dedikerat mot ett företag som är verksamma inom energi, från produktion, distribution till försäljning av el och värme.
Du kommer att ansvara och leda ett team av drifttekniker i deras dagliga arbete, inklusive delegering av arbetsuppgifter samt övriga personalärenden. Du kommer även att fungera som ansiktet utåt gentemot kund och säkerställa att leveransen håller kvalitet och effektivitet.
Utöver detta ansvarar du för den ekonomiska uppföljningen.
Du kommer att rapportera till servicechef.
Din profil:
Vi söker dig som har relevant utbildning, exempelvis civilingenjörs- eller motsvarande alternativt KY-utbildning inom elkraft eller energiområdet. Kanske har du arbetat några år som drifttekniker och nu vill ta nästa steg mot ledarskap? Eller kanske arbetar du idag som drift- eller serviceledare och vill fortsätta utvecklas inom rollen?
Körkort är ett krav för tjänsten.
Som person är du prestigelös och har en stor dos av engagemang och driv. Du har en entreprenörsanda och är konsultativ till ditt arbetssätt. Vidare är du självgående och strukturerad, du har också lätt för att prioritera och hålla många bollar i luften.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Ida-Maria Rundén på telefonnummer +46 (0) 73 031 95 90. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om ossSharper är ett nordiskt konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerat urval av specialistpositioner samt ledande befattningar. Sharper ingår i koncernen The Creativity Family Oy som grundades i Finland 2005. Sharper är verksamma inom Sales & Marketing, Finance, Engineering & Supply chain samt Back office.