OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker IKEA Jönköping driftledare till funktionen Customer Experience. Vi söker dig som både vill leda och utveckla människor och vårt koncept. Samtidigt älskar du mötet med kunden och strävar efter att ge kundservice i världsklass!
Du uppskattar att jobba i ett varierat tempo och du tycker om att fatta egna beslut med kundens bästa i fokus. Du är flexibel, självgående, tar ansvar och ser vad som behöver göras. Du är även en person som kommer med egna initiativ, vågar testa nya saker och är inte rädd för att göra fel.
Du delar såklart IKEAs värderingar och du har ett öppet, rakt och ärligt sätt att kommunicera på. Du är en naturlig ledare som har god självinsikt och du bygger förtroendefulla, professionella relationer för att få jobbet gjort. Du är medveten om att vi arbetar i en snabbt föränderlig bransch där det gäller att snabbt kunna anpassa sig efter nya förutsättningar hela tiden. Du står för arbetsglädje och positiv energi och du gillar att vara ”spindeln i nätet”.
Vi ser gärna att du har jobbat med service och/eller kunder på ett eller annat sätt. Du har en vilja att växa som chef och ledare/specialist på IKEA i framtiden och detta kan vara första steget.
EN DAG I DITT LIV MED OSS
Inom Customer Experience på IKEA Jönköping är vi idag ca 60 medarbetare på flera olika avdelningar: Kassan, Entré, Småland & Kundservice. Vi vill ha roligt och trivas tillsammans samtidigt som vi alla är med för att skapa en bättre vardag för de många människorna.
Som driftledare på Customer Experience jobbar du vissa dagar som medarbetare i kassan eller på kundservice och andra dagar jobbar du som driftledare för hela avdelningen. Det innebär då att du är operativt ansvarig för samtliga avdelningar på funktionen med arbetsuppgifter så som ansvar för dagsschemat, stötta dina kollegor när det gäller kundärenden/korrigeringar och se till att verksamheten flyter på under daglig basis. Du bidrar varje dag till att överträffa våra kunders förväntningar!
Just i detta uppdrag så kommer det främst att vara fokus på kassalinjen där också administrativ tid ingår, men arbetet kan även vara fördelat på Kundservice, Kund & familjevänlighet, kassakontoret och Payment InStore.
FRÅGOR OCH SUPPORT? LÅT OSS KNYTA KONTAKT!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30,75 timmar/veckan med startdatum så snart som möjligt. Arbetspassen är förlagda dag/kvällstid samt varannan helg. Lön enligt avtal med ett ansvarstillägg.
Ansök genom att bifoga ditt CV och personliga brev samt svara på ett par frågor. Sista ansökningsdag är den 29 september. Går din ansökan vidare kommer du få genomföra en videopresentation. Håll utkik i mailen efter din inbjudan (även skräpkorgen). Efter videopresentation blir din ansökan utvärderad om du går vidare till en digital personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten kontaktar du Elisabeth Stopar, Customer Experience Team Leader, elisabeth.stopar@ingka.ikea.com
För frågor om rekryteringsprocessen kontakta Sophia Rosander, sophia.rosander@ingka.ikea.com
Varmt välkommen med din ansökan!